Jump to content

Convertible dak/roof?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de nederlands voor GTA SA gedownload, en ik stuitte in Loco Low Co. op de zogeheten "convertible dak". dat zou moeten betekenen dat het een dak is wat open en dicht kan, aar hoe krijg je hem dicht? met welke toets? is het eigenlijk wel mogelijk hem dicht te doen?

Greetz,

Teraku

Geplaatst:
Ik heb de nederlands voor GTA SA gedownload, en ik stuitte in Loco Low Co. op de zogeheten "convertible dak". dat zou moeten betekenen dat het een dak is wat open en dicht kan, aar hoe krijg je hem dicht? met welke toets? is het eigenlijk wel mogelijk hem dicht te doen?

Greetz,

Teraku

Het dak kan dan niet meer dicht, tenzij je het andere dak neemt...

Wil je deze niet, zul je tog een andere auto moeten jatten.

Bij geen enkele auto kan een dak open of dicht.

Geplaatst:

Sommige auto's (Stallion bijv.) spawnen met of zonder dak, afhankelijk van de weersomstandigheden. Maar als je dus in Loco Low Co een onderdeel installeert, kun je dat niet meer eraf halen :puh: Of naar beneden doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, dan weet ik dat, bedankt voor de hulp. :cya:

Alhoewel ik nog steeds niet snap waarom ze dat convertible dak er hebben ingezet.

Bewerkt: door Teraku
Geplaatst:

In het Engels heet het gewoon 'soft top', in het Nederlands bestaat die term ook, maar de vertalers hebben het (welliswaar fout) anders beslist.

Geplaatst:
Is het mogelijk om het dak open/dicht te doen op de PS2?
Nee, ook met de PS2-versie is dit niet mogelijk. Op zich nogal logisch, want anders zou deze optie ook wel in de PC-versie behouden zijn, lijkt mij.

Maar goed, zoals (hopelijk) ondertussen wel duidelijk is, is het open- en dichtdoen van dit dak in geen enkele versie mogelijk. Dat makers van modificaties kleine foutjes in vertalingen maken kan natuurlijk gebeuren, maar deze optie kent het spel zelf dus niet.

Misschien is het door middel van modificaties mogelijk, maar daarvoor zul je even een aanvraag in dit topic moeten dienen, of anders gewoon een kijkje in het Modding fora nemen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...