Rks Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Mensen, ik zou graag dit willen in mijn script. Dat als een persoon inlogt en hij een admin is iedereen dit ziet: Welcome back ..., you have admin rights! Weet iemand hoe ik dat kan maken?? Bij voorbaat dank, Rks Reageren
Sandra Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) zet dit in je dcmd_login commando: if(adminlevel[playerid] > 0) //check of de speler een adminlevel hoger dan 0 heeft { SendClientMessage(playerid, COLOR_WEETIKVEEL, "Welcome back, you have adminrights"); } Let op: Deze code moet wel NA de code zetten die de adminlevel van de speler binnenhaald. In jouw script is dat dus na de code tmps1 = dini_Get(udb_encode(playername), "admin"); if (strval(tmps1) > 0) adminlevel[playerid] = strval(tmps1); Bewerkt: 9 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Twinsen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Das handig voor mijn server Thx Sandra Gr. Twinsen (Hannibal_Smith) ps Remember me? (From the barton server) Wat was dat een te gekke server Weet je toevallig het script? Zou heel graag mijn server van willen maken Reageren
Sandra Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Twinsen zei: Das handig voor mijn server Thx SandraGr. Twinsen (Hannibal_Smith) ps Remember me? (From the barton server) Wat was dat een te gekke server Weet je toevallig het script? Zou heel graag mijn server van willen maken Het was inderdaad te gave server. Maar het script was voor sa-mp 0.1b , niet voor 0.2.2 Ik weet niet waar je een 0.2.2 script dan Nitro's Freeroam kan downloaden. Reageren
Simbad Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Die is al heel lang niet meer te downloaden vanwege het feit dat nitro ermee is gekapt en er geen zin meer in heeft en heeft de downoad links weggehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.