Rks Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Geachte mensen Ik zou graag een carownership systeem willen hebben voor in mijn server. Ik had er wel 1 gemaakt, maar die werkte niet zoals het hoorde. Helaas kan ik die jullie niet laten zien, omdat die niet meer verkrijgbaar is op mijn pc(windows opnieuw opgezet). Ik zou graag een nieuwe willen hebben, maar de probleem is dat de script die ik gebruik de gegevens anders opslaat. Zou iemand mij kunnen helpen, zo nodig kan ik de script uploaden/sturen. Bij voorbaat dank, Rkss Reageren
Twinsen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ook ik ben daar op zoek Geachte mensenIk zou graag een carownership systeem willen hebben voor in mijn server. Ik had er wel 1 gemaakt, maar die werkte niet zoals het hoorde. Helaas kan ik die jullie niet laten zien, omdat die niet meer verkrijgbaar is op mijn pc(windows opnieuw opgezet). Ik zou graag een nieuwe willen hebben, maar de probleem is dat de script die ik gebruik de gegevens anders opslaat. Zou iemand mij kunnen helpen, zo nodig kan ik de script uploaden/sturen. Bij voorbaat dank, Rkss Reageren
Twinsen Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ook ik ben daar op zoekGeachte mensenIk zou graag een carownership systeem willen hebben voor in mijn server. Ik had er wel 1 gemaakt, maar die werkte niet zoals het hoorde. Helaas kan ik die jullie niet laten zien, omdat die niet meer verkrijgbaar is op mijn pc(windows opnieuw opgezet). Ik zou graag een nieuwe willen hebben, maar de probleem is dat de script die ik gebruik de gegevens anders opslaat. Zou iemand mij kunnen helpen, zo nodig kan ik de script uploaden/sturen. Bij voorbaat dank, Rkss Weet iemand al een systeem?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.