Jump to content
Lantyz

Analyse van Trailer 3


200px-ArrivalGTAIV.jpg

We zijn pas drie dagen verder en zijn al weer volop bezig met het ontleden van de kleinste details die we in de derde GTA IV trailer, "Move up, ladies" tegenkwamen.

De trailer lijkt op het eerste gezicht met weinig antwoorden te komen en voor juist meer vragen te zorgen. De vorige trailer concentreerde zich vooral op Niko's zoektocht in Liberty City, maar de laatste trailer gaat vooral over Romans problemen en hoe Niko hierin verwikkeld raakt. Op WikiGTA is een uiteenzetting van trailer 3 toegevoegd aan de vorige twee. Tevens vind je er het complete script van de tekst uit de trailer, met Nederlandse vertaling. Op een aparte pagina proberen we de belangrijkste plotelementen die naar voren komen op een rijtje te zetten.

Als je zelf wat ontdekt hebt in de laatste trailer, dan horen we dat uiteraard graag. Op het forum worden regelmatig nieuwe ontdekkingen gepost in het nieuwe onderzoekstopic. Wellicht zijn ook de screencaps van de laatste trailer handig om op je gemak alle details van de trailer te bestuderen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb wel gezien dat roman iets onder zijn schoen heeft. ik zag niet wat.

Dit is wel een heel scherp detail. En dus niet echt van belang. En als je dat vind van wel!-> Post het dan in de trailer Onderzoek #3 In de grandtheftautoIV section. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ok. ik zal nog ff wat nuttigere info zoeken maar verwacht niet te veel want ik ben nog maar net lid. :bier:

ik heb nu al wat (snel hé?) mischien wat te snelniko maar ik heb toch iets gevonden wat mischien al is ontdekt : niko heeft bloed op zijn buik.

mischien van een schot wond of zo. en niko jumpt van een gebouw af en valt best hoog. net als in gta VC en VCS rolt hij als hiij ver naar beneden valt. dit was alles tot nu toe wat ik zag.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nu al wat (snel hé?) mischien wat te snelniko maar ik heb toch iets gevonden wat mischien al is ontdekt : niko heeft bloed op zijn buik.

mischien van een schot wond of zo. en niko jumpt van een gebouw af en valt best hoog. net als in gta VC en VCS rolt hij als hiij ver naar beneden valt. dit was alles tot nu toe wat ik zag.

Dit van dat bloed is al lang bekend. Kijk mischien eerst in onderzoektopic 3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...