Groot-Duimpje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik kan me zeker voorstellen dat diegene dacht dat diegene mongool zij maar om er dan gelijk oplos te gaan . dat vind ik dan ook wel weer overdreven , zeg dan teminste nog van " wat zei je ? " dan er gelijk op los te gaan en het volgende moment een totale chaos is. Ook bij ons op school in Noord-Holland is het woordje goeiemoggel een "Nederlands woord" geworden , je komt het gewoon echter overal tegen. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Hij wordt dan wel snel boos, en 'goeiemoggel en 'mongool lijken niet echt op elkaar. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 __Robin, als ik jou snel voorbij loop en ik zeg moggel dan kan het wel zo zijn dat jij er er mongool in hoort. Natuurlijk vind ik het overdreven wat er nu is gebeurd maar ik denk ook wel na aan die man die erop sloeg.Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt.Ook dit vind ik weer iets waarvan ik niet kan oordelen want meschien heeft het wel een staartje dus oordelen doe ik hier niet over Reageren
BigM Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Mensen, Mensen. Waar gaat de wereld heen. Ik bedoel denk nou eens na. En al zij hij ''Mogool'' Recht in zijn gezicht : Is dat nog geen reden om zo erop los te gaan. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt. Ja wie weet. We moeten elke mogelijke oorzaak die ten grondslag ligt aan deze woedeaanval incalculeren. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt. Ja wie weet. We moeten elke mogelijke oorzaak die ten grondslag ligt aan deze woedeaanval incalculeren. Dan heb je met de verkee te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.