Jump to content

Gevecht Na 'Goeiemoggel'

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan me zeker voorstellen dat diegene dacht dat diegene mongool zij maar om er dan gelijk oplos te gaan . dat vind ik dan ook wel weer overdreven , zeg dan teminste nog van " wat zei je ? " dan er gelijk op los te gaan en het volgende moment een totale chaos is.

Ook bij ons op school in Noord-Holland is het woordje goeiemoggel een "Nederlands woord" geworden , je komt het gewoon echter overal tegen.

Geplaatst:

__Robin, als ik jou snel voorbij loop en ik zeg moggel dan kan het wel zo zijn dat jij er er mongool in hoort.

Natuurlijk vind ik het overdreven wat er nu is gebeurd maar ik denk ook wel na aan die man die erop sloeg.Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt.Ook dit vind ik weer iets waarvan ik niet kan oordelen want meschien heeft het wel een staartje dus oordelen doe ik hier niet over :)

Geplaatst:

Mensen, Mensen. Waar gaat de wereld heen. Ik bedoel denk nou eens na.

En al zij hij ''Mogool'' Recht in zijn gezicht : Is dat nog geen reden om zo erop los te gaan.

Geplaatst:
Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt.

Ja wie weet. We moeten elke mogelijke oorzaak die ten grondslag ligt aan deze woedeaanval incalculeren.

Geplaatst:
Meschien heeft hij wel een ziekte waardoor hij een beetje op een mongool lijkt.

Ja wie weet. We moeten elke mogelijke oorzaak die ten grondslag ligt aan deze woedeaanval incalculeren.

Dan heb je met de verkee te maken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...