Marioleo69 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik weet niet dat dit al ondekt is maar nadat je de missie van Joey Van heist hebt gadaan. Kan je weer naar die garage als je een Securicar hebt. Je kan er dan nog een inleveren voor een bepaald bedrag. Ik weet niet dat jullie dat al wisten, ik tenminste niet. Want het staat ook niet op Wikigta. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Natuurlijk wisten we dit al Dit komt na de missie rechts in beeld, hier zegt GTA dat je in de garage securicars kan zetten voor geld. PS: Zit op laptop dus is best irri als ik veel moet typen daarom staat hierboven niet erg veel. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Het waord anders niet zo goed aangegeven als de import/export garages. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Het waord anders niet zo goed aangegeven als de import/export garages. Je hebt gelijk, ik kan het ook niet zo een, twee, drie vinden. waarschijnlijk zal dat nog aan wikigta toegevoegd moeten worden... Bewerkt: 10 december 2007 door Johannes47 Reageren
pasgal Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Telt dit dan ook voor de 100%? Reageren
Svenie Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Telt dit dan ook voor de 100%? Nee, dit is niet van belang om het spel 100% uit te spelen. Kijk hier voor de 100% Cheklist van GTA III. Reageren
Bling Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Het waord anders niet zo goed aangegeven als de import/export garages.Het wordt inderdaad niet duidelijk aangegeven, maar dit is enkel doordat dit slechts een klein vermaak is. De import/export is benodigd om de 100% te kunnen behalen, dus heeft dit (vanzelfsprekend) meer prioriteit om "op te vallen". Daarnaast wordt dit, zoals Dark_Zemy al zei, inderdaad (na het voltooien van de missie) op je pager vermeld. Het is daarom geen geheim en/of nieuwe ontdekking. Helaas.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 is er trouwens ook een spawnplak voor die securicar? Of moet je m gwoon toevallig tegen kome? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 is er trouwens ook een spawnplak voor die securicar? Of moet je m gwoon toevallig tegen kome?Nee, in GTA III is er helaas geen spawnplek van de Securicar. Maar mocht je 'm nodig hebben voor de Import/Export, dan heb ik wel een tip voor je: In de missie Grand Theft Auto kwam ik er 2 tegen terwijl ik ze daarvoor nog niet eerder had gezien...probeer de Securicar dus 's te bemachtigen tijdens die missie. Anders kun je altijd nog de missies van Donald Love doen waarin ook een Securicar wordt gebruikt; Die kun je dus ook pakken om de Import/Export te voltooien, maar dat kost je hoogstwaarschijnlijk wel een Mission Failed. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het handigste is om eerst de Import/Export te voltooien en daarna de Securicar Impound omdat je met de Import/Export steeds opnieuw een Securicar kan spawnen en dan kan je die steeds naar de Securicar Impound garage rijden Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.