Rks Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik was bezig met een tpmenu en dit gebeurde er? public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { //SetCameraBehindPlayer(playerid); // zet de camera achter de speler TogglePlayerControllable(playerid, 1); // laat de speler weer bewegen new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if(Current == Menu:Property) { switch(row){ case 0: { return dcmd_ls(playerid); // voert het commando /ls uit } case 1: { return dcmd_sf(playerid); // voert het commando /sf uit } case 2: { return dcmd_lv(playerid); // voert het commando /lv uit } } return 1;[/center] Toen kreeg ik de volgende 3 warnings die verwezen naar de returns: warning 202: number of arguments does not match definition warning 202: number of arguments does not match definition warning 202: number of arguments does not match definition Bij mijn commands staat: dcmd_ls(playerid,params[]) dcmd_sf(playerid,params[]) dcmd_lv(playerid,params[]) En als ik dus dit ervan maak [center]public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { //SetCameraBehindPlayer(playerid); // zet de camera achter de speler TogglePlayerControllable(playerid, 1); // laat de speler weer bewegen new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if(Current == Menu:Property) { switch(row){ case 0: { return dcmd_ls(playerid,params[]) // voert het commando /ls uit } case 1: { return dcmd_sf(playerid,params[]) // voert het commando /sf uit } case 2: { dcmd_lv(playerid,params[]) // voert het commando /lv uit } } return 1; Dan krijg ik de volgende errors: error 017: undefined symbol "params" error 017: undefined symbol "params" error 017: undefined symbol "params" Dus weet iemand een oplossing voor dit, Sandra bijv. of Simbad die een voorbeeld hiervan gaven. Bij voorbaat dank, Rks Bewerkt: 10 december 2007 door Azer Beter leesbaar op deze manier :) Reageren
Sandra Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Volgens mij is return dcmd_sf al genoeg in plaats van return dcmd_sf(playerid,params[]) t zelfde geldt voor de andere returns. P.s. Ga alsjeblief niet codes centreren hier op het forum, zet ze gewoon tussen code-tags gecentreerde tekst leest nogal k*t. Bewerkt: 10 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Rks Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Volgens mij is return dcmd_sf al genoeg in plaats van return dcmd_sf(playerid,params[]) t zelfde geldt voor de andere returns. P.s. Ga alsjeblief niet codes centreren hier op het forum, zet ze gewoon tussen code-tags gecentreerde tekst leest nogal k*t. Nee, want nu krijg ik de volgende error: error 076: syntax error in the expression, or invalid function call error 076: syntax error in the expression, or invalid function call error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Dus volgens mij was de 1e optie beter, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet doen Reageren
Sandra Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 OKe, dan moet simbad maar ff helpen (of iemand anders natuurlijk) die verstand heeft van dcmd Reageren
Rks Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 OKe, dan moet simbad maar ff helpen (of iemand anders natuurlijk) die verstand heeft van dcmd Simbad of anderen die er verstand van hebben en mij kunnen helpen, je mag gerust posten , want ik heb het nodig, ik kan nu niks testen. Rks Reageren
Rks Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 OKe, dan moet simbad maar ff helpen (of iemand anders natuurlijk) die verstand heeft van dcmd Simbad of anderen die er verstand van hebben en mij kunnen helpen, je mag gerust posten , want ik heb het nodig, ik kan nu niks testen. Rks Sorry voor het dubbelposten, maar weet niemand het?? Ik moet het egt weten, z.s.m. Rkss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.