peter99 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 zoals de titel luidt kan ik de Slice-functie niet vinden, zou iemand die even kunnen "aanwijzen" ? alvast bedankt Reageren
peter99 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Thanx, ik heb de NL versie, daar staat sigment selectie, is dat goed ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Thanx, ik heb de NL versie, daar staat sigment selectie, is dat goed ? Slice tool = Segment Slice select tool = Segmentselectie Je hebt dus de goede te pakken. Reageren
peter99 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 thnx, nu heb ik nog een vraagje: ik bekijk nu een tut, en daar staat open the rollovers panel, waar zit dat ? Reageren
Twankala Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Kijk eens in dit topic. Hier had Lowkick hetzelfde probleem. En daar was een goede oplossing op gevonden. Daar kan je het dan wel mee doen. Succes! Bewerkt: 10 december 2007 door Twankala Reageren
peter99 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Help...hij staat er niet tussen, heb ook al gezocht met Ctrl+F Reageren
Twankala Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Help...hij staat er niet tussen, heb ook al gezocht met Ctrl+F Sorry, beetje onduidelijk gezegt van mij. Ik bedoel dat je daar veel vertalingen hebt. En daar staat misschien ook wel bij wat jij zoekt. En het is ook handig voor in de toekomst. Reageren
peter99 Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 zit er uberhaupt wel een Rollover panel in ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 zit er uberhaupt wel een Rollover panel in ? Om in de Rollover Panel te komen moet je na het slicen naar ImageReady gaan en dan naar Windows > Web Content. In web content kun je de laatste handelingen verrichten. De Rollover Panel is een soort van layer panel, hier zie je al je gemaakte slices en kun je er verder mee aan de gang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.