Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik vraag me altijd af wie die onbekende gasten zijn.. Ze dragen geloof ik een licht bruine broek hebben een vest en zijn wat donker van huidskleur. Ze besturen treinen en mijn gangleden schieten hun altijd. Kan iemand mij vertellen wie ze zijn.. sorry als hier al een onderwerp over bestaat maar heb op wikigta niks over huhn kunnen vinden en de zoekfunctie op GTAForum heeft mij ook niet kunne helpen ben gewoon nieuwsgierig.. Bewerkt: 2 november 2008 door Jay;
Donwell Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Over dat persoon heb ik vaker wat gehoord. Vaak is hij het slachtoffer ergens van, vermoedelijk omdat hij 'zwak' is denk ik. Heel vaak gebeurd het dat gangs op hem schieten, of dat hij uit een auto wordt gesleurd. Of dit een foutje was van Rockstar of dat het zo is ingeprogrammeerd, weet ik niet.
Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ja, hij word vrijwel altijd uit z'n auto gesleurd en hij bestuurd elke boot (behalve politie) Hij zegt ook niks..
Marioleo69 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik dacht dat dat personage als naam Male01 heet. Is dit een plaatje van hem? Ik denk dat hij een soort van test personage is. Hij bestuurd ook elk voertuig (behalve die dan van de overheid) je ziet hem ook overal van LS tot de desert rijden. EDIT: informatie Bewerkt: 10 december 2007 door Marioleo69
Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik dacht dat dat personage als naam Male01 heet. Is dit een plaatje van hem?Ik denk dat hij een soort van test personage is. Hij bestuurd ook elk voertuig (behalve die dan van de overheid) je ziet hem ook overal van LS tot de desert rijden. EDIT: informatie Precies dat is hem.. Ik begrijp wel dat hij een testpersonage is. Maar waarom houden ze hem in al die voertuigen.
js007 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Over dat persoon heb ik vaker wat gehoord. Vaak is hij het slachtoffer ergens van, vermoedelijk omdat hij 'zwak' is denk ik. Heel vaak gebeurd het dat gangs op hem schieten, of dat hij uit een auto wordt gesleurd. Of dit een foutje was van Rockstar of dat het zo is ingeprogrammeerd, weet ik niet. al je tijdens een missie iemand moet vervoeren zoals ,sweet ,big smok, ... moet je eens op de replay knop drukken , dat mannetje die daar dan zit is dat niet die persoon
PowerPats Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 ik denk dat ze een willekerige keuze hebben gedaan wie de voertuigen moest besturen omdat ze geen zin hadden om aparte skins te maken dus ze hebben hem gekozen.
Dark_Zemy Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) Bij mij bestuurd iedereen zijn eigen auto... Niet hij, Zie hem wel erg vaak maar hij is gewoon een eikellientje. Ik zie hem ook altijd hand in hand met een man Bewerkt: 29 december 2007 door Dark_Zemy
Ottoman 47 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik noem die gast altijd met mijn vrienden 'Pechmannetje' Omdat hij altijd pech heeft.
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Ik noem die gast altijd met mijn vrienden 'Pechmannetje' Omdat hij altijd pech heeft. Zo kan je hem wel noemen, ja. Voorbeeld: In de missie Wrong Sides of the Tracks zie je twee van die 'mannetjes' met hun wagen op de rails staan. Natuurlijk erg dom . De trein waar de Vagos op staan duwt de wagen opzij en vermoord de mannetjes. Ook in de missie Supply Lines zijn het de vervoerders van Berkley. Je moet ze met een vliegtuigje ombrengen.
moechy Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ach ja hij zal zijn rekeningen niet hebben betaald zkr maar ik heb er eigenlijk nog nooit echt op gelet of je hem echt zo vaak ziet rondlopen zal ik is doen
PowerPats Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Rockstar heeft het best wel verknoeit met deze personage,ik bedoel hij komt ook erg vaak voor in de country-side en dan denk je van wat doet een donker/getinte persoon in een 'white trash' regio
Jay; Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Inderdaad, ik denk dat Rockstar te lui was maarja laten we naar hopen dat GTA IV niet steeds zo een personage heeft
Fiegel5 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Inderdaad, ik denk dat Rockstar te lui was maarja laten we naar hopen dat GTA IV niet steeds zo een personage heeft Dat lijkt mij wel vrij logisch . Maar ik heb er eigenlijk nooit op gelet
Recommended Posts