Politiehelikopter Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 hij rijdt zelfs in de combine harvester! klopt idd dat dit personage regelmatig te zien is, en nog iets raars... je ziet hem bijna nooit lopen op straat
mrtuning Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 hij rijdt zelfs in de combine harvester! klopt idd dat dit personage regelmatig te zien is, en nog iets raars... je ziet hem bijna nooit lopen op straat bijna nooit of niet zal morgen meschien ff kijk met mijn san andreas op ps2
moechy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 gisteren 3 achter elkaar op een fiets
Jay; Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 gisteren 3 achter elkaar op een fiets Ja, op de fiets zie je ze best wel vaak. Denk dat ze het meest voorkomen in Los Santos. Maar in de 'Country Side' zie je ze ook wel veel.
Klokkie89 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Bij mij rijdt die gast alleen in de trein en de combine harvester dat ik weet, en niet in alle andere auto`s. En de boten zou ook wel eens kunnen, maar daar heb ik nooit op gelet :S Vindt hem ook vaag dat ie altijd in de trein enzo rijdt :S zal wel een vergeetseltje zijn van R*. omdat die 2 voertuigen eigelijk niet zo vaak gebruikt worden hebben ze het vergeten denk ik :S
Dark_Zemy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Mischien gaan er alleen maar omaatjes rondlopen in GTA IV... Of erger: Alleen politie Bewerkt: 2 januari 2008 door Dark_Zemy
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het is gewoon een bepaalde ped. Verder niks mysterieus ofzo. Het is gewoon een veelgebruikte standaard pedestrian. Wat is hiet gek/interessant/opvallend/myserieus aan!?
Bling Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Wat is hiet gek/interessant/opvallend/myserieus aan!? Weinig. Dit topic begon als een vraag, maar nadat deze duidelijk was begon iedereen zijn ervaringen met deze ped aan de rest (in dit topic) te delen. Heel mooi, maar dat was niet echt de bedoeling van dit topic.Om nu meer van dat soort reacties te voorkomen, zal ik dit topic maar direct op slot zetten. De vraag van de topicstarter was immers al volledig beantwoord. Mocht je toch nog vragen over dit onderwerp hebben, dan staat mijn PB-inbox altijd open (afgelopen nacht 50% ruimte erbij gekregen ).
Recommended Posts