FPE21 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Ik heb de bende oorlog missie uitgespeeld en al de paarse en gele stukken op de map waren veranderd in groene stukken: 100% territory control, 43 territory veroverd en totaal 53 terrioriums. Nadat ik een bepaalde missie gedaan had, staat er in m'n statistieken dat ik 0% territium control heb, en bij Grove Street Families staat er ook nul. Alleen 43 en 53 aan veroverde territory staat er nog wel. Na deze missie is het gekomen. Die getuige vermoorden die zich op de berg schuil houdt, en een foto van het lijk maken. Dit is de eerste missie die zich afspeeld buiten het gebied waar je niet in mag tijdens het begin van het spel. Ik heb het gevoel dat er iets niet goed is met het spel, maar het kan natuurlijk ook komen door het verloop van de missies. M.a.w. dat het met opzet door het spel en na een hoop missies gedaan te hebben weer goed komt. Weet iemand hier iets over? Oh ja, sinds ik 0% territory control heb, zie ik ook nergens meer homies: ventjes met groene kleding. Bewerkt: 10 december 2007 door Bling Gevolgen van capslock weggewerkt. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Na de missie The green sabre ben je al je territoriums kwijt. Je kan dan weer je gebieden terug veroveren als je weer terug in Los Santos bent. Dat is na de missie Home comming kan je weer de gebieden veroveren. P.S. Zet voortaan je capslock uit, dat komt wat vriendelijker over. Reageren
Jay; Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Na de missie The green sabre ben je al je territoriums kwijt. Je kan dan weer je gebieden terug veroveren als je weer terug in Los Santos bent. Dat is na de missie Home comming kan je weer de gebieden veroveren. P.S. Zet voortaan je capslock uit, dat komt wat vriendelijker over. Inderdaad. Dit hoort bij eht spel. Je zult na enige tijd terug gaan naar Los Santos en daar al je gebieden terug winnen. Dan zullen ze niet meer verdwijnen. Gewoon verder gaan met het spelletje dus Reageren
FPE21 Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ok , dat is een hele opluchting! Dan ga ik weer hard aan het werk om verder te komen. In ieder geval heel erg bedankt ! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ok , dat is een hele opluchting! Dan ga ik weer hard aan het werk om verder te komen. In ieder geval heel erg bedankt ! Toevoeging: Na de missie >>Home Coming<< krijg je weer gebieden. Dit is ongeveer in het laatste van de storyline. Als je geen zin hebt om alle missies te doen kan je een savegame downloaden die na de missie 'Home Coming' verder gaat. Voor dat je een savegame download, kijk welke versie je hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt moet je savegames van V2, heb je V1 moet je savegames van V1 >>Storyline V1<< >>Storyline V2<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.