Jump to content

Witte poppetjes in VC

Terror of Vice City Area

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden een compleet witte en een compleet zwarte skin gemaakt. Dan lijkt tommy net een spook of schaduw.

Maar nadat ik Vice City na een jaar ofzo weer begon te spelen liep er een poppetje (normaal zwarte huidskleur, witte hoed, rood tshirt) HELEMAAL wit rond. Geen huidskleur geen gezicht geen schoenen. Hebben jullie dit wel eens gehad? En hoe komt dit?

P.S. Als je dit hebt, herinstalleren verhelpt het probleem.

Delen op andere websites

Ik heb wel eens een programma gehad dat je andere personen kon wijzigen, ViceTXD heette dat. Maar dan had je voor bijna elke personage 2 á 3 beelden ivm ogen knipperen. Ik vind het ook wel een beetje vaag ja, maar heb je geen mods geïnstalleerd dat het daar aan kan liggen? Zoals Lantyz ook al vroeg?

Delen op andere websites

Wanneer een object, auto of persoon in het spel helemaal wit is, komt dit over het algemeen omdat de engine het texture bestand .TXD die erbij hoort niet in de gta3.img kan vinden.

Mogelijk heb je dit per ongeluk verwijderd terwijl je een andere mod aan het instaleren was.

Heb je de file gta3.img gewijzigd, zoja, probeer dat zo goed mogelijk het poppetje te beschrijven waar het om gaat. Dan kan ik het txd bestand voor je opzoeken en mailen :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...