erik.koel Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Heeey, hier ben ik weer jongens! Nog een keer bedankt voor het halen van mijn missie, echt bedankt!!! Maar nu zit ik met een groot probleem, na schooltijd zit ik echt de hele tijd San Andreas te spelen op mijn computertje! Het is zo leuk dat ik niet meer kan stoppen, als mijn moeder zegt dat ik naar bed moet ga ik naar bed, maar na 10 minuten ga ik weer snel achter mijn pc zodat ik nog even lekker kan spelen. Op school gaat het hier wat slechter door, maar het is wel erg leuk om met mijn vrienden San Andreas te spelen! We zijn vooral verslaafd aan het tunen van auto's. Ik heb een erg mooie auto in mijn garage staan, ik bedoel mijn Jester die ik in de garage van mijn poppetje heb staan. Hij staat bij dat grote huis in het begin! Ik vind deze auto zo mooi dat ik er een beetje verlief op ben geworden, ik wil er steeds in rijden wanneer ik in San Andreas ben! Het is leuk om met deze snelle auto te rijden en mensen te klieren! We doen alles samen in San Andreas, zelfs als ik een groen poppetje meeneem doe ik dat met mijn auto! Maar ik begin zo langzamerhand wel in te zien dat dit slecht voor me is, ik slaap weinig en school gaat het niet goed, daarom denk ik dat dit niet langer zo kan. Ik heb erg lang nagedacht en heb besloten dat het het beste zou zijn om de auto te vernietigen... Ik zou dit zelf niet kunnen, omdat ik er zoveel tijd aan heb besteedt en omdat het mijn lievelingsauto is! Toch heb ik besloten om het wel te doen, niet door mezelf maar ik hoop dat iemand van hier het kan doen! Hier mijn lijstje: Missie(s): Vernietig Jester Cheaten: Nee!!! Versie: V1 Overig: Vernietig hem snel! http://rapidshare.com/files/75657312/GTASAsf5.b.html AB!
Bling Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik neem aan dat je hier weinig serieuze bedoelingen mee hebt, want persoonlijk vind ik jouw verhaal wel erg overdreven.. Mocht je het spel echt niet meer willen spelen, verwijder hem dan van je PC en raak hem niet meer aan. Het 'Savegame Aanvraag' forum is niet voor dit soort onzinnige aanvragen bedoeld. Topic gesloten.
Recommended Posts