Naudin Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hallo mensen, Ik wil mijn externe harde schijf converteren van FAT32 naar NTFS. Ik heb gelezen dat het risico minimaal is dat er data verloren gaat, maar ik wil toch even jullie ervaringen voor dat ik aan de slag ga, zodat ik zonder risico mijn schijf kan converteren. Alvast bedankt, Naudin Reageren
Schno009 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) D'r is geen kunst aan. Die conversie heb ik al vele malen uitgevoerd, naderhand geen vuiltje aan de lucht! Anders kopieer je voor de ckerheid tijdelijk alle data ff naar je PC, en converteer hem dan. Bewerkt: 10 december 2007 door Schno009 Reageren
Naudin Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 D'r is geen kunst aan. Die conversie heb ik al vele malen uitgevoerd, naderhand geen vuiltje aan de lucht!Anders kopieer je voor de ckerheid tijdelijk alle data ff naar je PC, en converteer hem dan. Hmm ja daarom heb ik juist een externe schijf gekocht omdat er maar heel weinig ruimte op me pc zit. Maar ik leen wel even een externe schijf van mijn vader (die heeft er heel veel). Was ik ook al van plan maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.