XbasX Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hey allemaal, Ik heb een vraagje ik zag op youtube de gta wayfarer mod dan je je benen over het stuur kan doen enz maar heb me rot gezocht op google en allerlei gta site's maar ik kan hem niet vinden. heeft iemand hem misschien of heeft de link ervan? Alvast bedankt! Bas Reageren
K.O. Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Bedoel je de mod van bijvoorbeeld dit filmpje? Daar staat gewoon een download link bij namelijk. Hij doet het echter niet direct meer, omdat gta.gamigo.de is veranderd naar www.gtainside.com. Als je het adres dus lichtelijk aanpast, kom je zo op deze link uit waar de mod als het goed is te downloaden valt. Reageren
XbasX Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Jah die link deed het idd niet daarom dacht ik ff hier vrage misschien dat iemand het weet Maar hij doet het! harstikke bedankt Reageren
XbasX Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik probeer de mod te instaleren met SAMI maar dan geeft ie een hele vreemde melding wat nergens op slaat.. ik kan hem wel instaleren via IMGtool maar dan kan ik de handeling enz niet instellen en kan ik geen stoppies en geen goeie wheelys daar gaat mij die mod eigelijk om btw melding zit in de bijlage. Als iemand me hier mee kan helpen hoor ik het graag.. Greetz Bas Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ik probeer de mod te instaleren met SAMI maar dan geeft ie een hele vreemde melding wat nergens op slaat.. ik kan hem wel instaleren via IMGtool maar dan kan ik de handeling enz niet instellen en kan ik geen stoppies en geen goeie wheelys daar gaat mij die mod eigelijk om btw melding zit in de bijlage. Als iemand me hier mee kan helpen hoor ik het graag.. Greetz Bas Omdat in de map van de mod geen 'SAMI Script file' zit kun je hem ook niet instaleren. Ik raad je ook IMGtool aan, hiermee word hij 100% geinstaleerd, mits je alles goed zet. Aangezien je zegt dat hij het niet doet zal je hem verkeerd hebben geinstaleerd óf de mod werkt niet goed. Bewerkt: 11 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Omdat dit voertuig géén auto is, maar een motor, valt het ook niet met SAMI te installeren. SAMI is puur en alleen 100% voor auto's. Kijk eens hier hoe je een voertuig in het spel kan zetten met IMGTool. (IMGTool kan wel alle soorten voertuigen, textures, models e.d.) Reageren
XbasX Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ja ik heb hem ook geinstalleerd met IMGtool.. Maar het probleem is dat ik de handeling van de motor wil vervangen.. Want die mod is om met je motor te stunten.. maar ik kan er geen stoppies mee maken wheelys gaan wel. Dat probeer ik te zeggen, want met sami kan je wel die handeling veranderen. Greetz Bas Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Om de handling te zetten moet je de lijn van de mod kopieren, dan ga je naar ****GTA San Andreas/data/handling.cfg. Zoek naar de lijn van de wayfarer en plak die lijn over de hele lijn van de wayfarer. Waarschijnlijk zit er nog een lijn bij. Een lijn dat begint "$", die moet je ook vervangen. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Je kunt de handling natuurlijk ook handmatig aanpassen naar eigen wensen. Als je bijvoorbeeld vrachtauto's aan de kant wil beuken met een NRG of je (bij wijze van) 300 km/h wil rijden. Hiervoor moet je het bestand handling.cfg (dat in de data map staat) gewoon openen met kladblok en dan zelf wat getallen veranderen op de juiste regel. Hier en hier staat meer uitleg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.