karamanci Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hoi beste gtaforum.nl leden! Ik zoek een headsetje voor mijn ps3, maar ik kan het nie vinden... Nou is mijn vraag : "Moet ik pérse warhawk kopen voor een headset?" Gratz, Karamanci Reageren
M4X Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hoi beste gtaforum.nl leden!Ik zoek een headsetje voor mijn ps3, maar ik kan het nie vinden... Nou is mijn vraag : "Moet ik pérse warhawk kopen voor een headset?" Gratz, Karamanci Neehoor, maar het is wel een erg leuke toevoeging. Als je Warhawk in de winkel koopt (dus niet in de Playstation Store), dan kan je hem kopen met een headset erbij. Dan is hij echter wel 30 euro duurder, maar de headset is erg goed. Bij Warhawk gaat het niet echt om praten, en meestal wordt er ook niet serieus met elkaar gepraat. Het zijn vaak Engelsen die grapjes maken of zeggen hoe ze iedereen 'geowned' hebben. Toch is het altijd leuk om mee te praten, en wie weet komt een headset later ook nog goed van pas bij andere spellen. Het is dus zeker niet noodzakelijk, maar voor de gezelligheid raad ik je er dus wel 1 aan als je Warhawk koopt Reageren
philip14 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Bij de Media Markt hebben ze volgens mij ook wel losse headsets Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 elke bluetooth headset werkt, dus ook die voor je telefoon zijn. (dus elke computer of telefoonzaak kan je er een halen) Reageren
michael50000 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 in de GAME MANIA van MADCATZ normaalgezien maar deze raad ik echt absoluut niet aan,ik raad je aan 1tje van het merk 'JABRA' te kopen,er zit er 1 bij warhawk van JABRA maar in een gsm-winkel zal je er ook wel 1 kunnen vinden (die van madcatz is heel hard en pijnlijk in de oren en is heel groot en lomp) Reageren
Rullez Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Wat dacht je van Marktplaats of Bol.com. Ik heb nog nooit problemen met beide dingen gehad. Alleen als je slim ben zorg je dat je bij marktplaats het pakketje zelf ophaalt. En dan als het kan nog met garantie enz erbij. Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Maar ik zou niet naar Consoleshop.nl gaan! Daar is alles tweedehands! Ik zou netzoals Rullez zei naar Bol.com gaan en daar bestellen Reageren
thug Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Hoi beste gtaforum.nl leden!Ik zoek een headsetje voor mijn ps3, maar ik kan het nie vinden... Nou is mijn vraag : "Moet ik pérse warhawk kopen voor een headset?" Gratz, Karamanci als je nu iets langer spaart kun je dat erbij nemen als je van fps houd. leuk meegenomen Reageren
karamanci Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) nja, zal maar weer eens sparen voor warhawk dan maar ehh wat is beter : CoD 4 of Warhawk? en ehh hoe ziet die headset eruit? Gratz, Karamanci Bewerkt: 16 december 2007 door karamanci Reageren
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Het is volgens mij gewoon een soort zwarte Xbox 360-headset... Ik wil eigenlijk ook wel zo'n headset! Reageren
M4X Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 nja, zal maar weer eens sparen voor warhawk dan maar ehh wat is beter : CoD 4 of Warhawk? en ehh hoe ziet die headset eruit? Gratz, Karamanci De voordelen van WarHawk: Slechts 30 euro, dus een budgettip Hij gaat erg lang mee Je kan in vliegtuigen, tanks, en lopend Dan de voordelen van CoD4: Veel mooiere graphics CoD4 heeft ook een single player mode Veel meer mogelijkheden De multiplayer servers zitten nu lekker vol, terwijl die van Warhawk toch langzaam maar zeker een beetje leeglopen. Als je dus weinig geld hebt, en lang wilt genieten van een game, dan raad ik je Warhawk aan. Maar als je een beter spel wilt en daar wat meer geld voor over hebt, dan moet je natuurlijk CoD4 nemen. CoD4 heeft ook veel hogere rates, maar je moet niet vergeten dat Warhawk 'maar' een PSN game is. Het hangt er dus vanaf of je meer geld wilt uitgeven voor een betere game De Jabra headset die veel mensen hebben (die je ook bij het WarHawk pakket kan krijgen in de winkel), ziet er zo uit: Een heel simpel dingetje dus, maar het zit wel erg prettig en je kan 'm makkelijk aansluiten. Reageren
philip14 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Offtopic: Ik las vandaag op de gamekings site dat downbloadbare content voor Warhawk vandaag al gratis te downloaden is ipv morgen voor 8 euro Reageren
michael50000 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 jah,ik raad zeker en vast COD4 aan,das een pracht van een spel!!!misschien moet je die maar eens vragen als cadeau en warhawk zelf kopen ofwel eens een JABRA headset appart kopen voor 30€ ofzo Reageren
karamanci Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 jah,ik raad zeker en vast COD4 aan,das een pracht van een spel!!!misschien moet je die maar eens vragen als cadeau en warhawk zelf kopen ofwel eens een JABRA headset appart kopen voor 30€ ofzo NOu, ik heb al COd4, maar ik ben het zat....verveelt Warhawk ook snel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.