Jump to content

problemen bij instalatie

Recommended Posts

Geplaatst:

beste mensen

ik heb sa mp al een keer gehad maar ik moest systeem herstel doen voor mijn pc.

nu zit ik met het volgende probleem : ik kan de instalatie doen maar tijdens de instalatie kan ik geen "install" drukken en ik denk dat het ergens in mijn harde schijf is maar ik heb daar van alles verwijderd en het gaat nog steeds niet kan iemand mij helpen??? :7

Geplaatst:

ja

want ik heb het al gespeeld maar ik moest mijn pc repareren en ik kan gewoon nu geen install duwen :duh:

Geplaatst:
ja

want ik heb het al gespeeld maar ik moest mijn pc repareren en ik kan gewoon nu geen install duwen :duh:

ik denk dat ik het heb ik vind de exe's niet bv.: gta_sa.exe. (snekkopeling ontbreekt) dit bestand vind ik niet het kan dit zijn...

Geplaatst:

Daar zal het inderdaad aan liggen. Als GTA San Andreas geen .exe heeft zal het ook niet werken. Installeer GTA San Andreas gewoon opnieuw, dan staat alles, inclusief de .exe, weer goed. Dan zal SA:MP het dus ook weer doen. :)

Geplaatst:
Daar zal het inderdaad aan liggen. Als GTA San Andreas geen .exe heeft zal het ook niet werken. Installeer GTA San Andreas gewoon opnieuw, dan staat alles, inclusief de .exe, weer goed. Dan zal SA:MP het dus ook weer doen. :)

ok bedankt

mag een :slotje: op

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...