maffia gamer Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 hoi ik ben hier nieuw maar het lukt mijn niet om de laaste missie van de rij schol te voltooien wie kan mijn helpen!!!!!!!! alvast bedankt!!!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 hoi ik ben hier nieuw maar het lukt mijn niet om de laaste missie van de rij schol te voltooien Welkom op het forum! Belangrijkste bij dit laatste onderdeel is dat je een goede en slimme route neemt. Maak gebruik van de trambaan, zo ontwijk je andere voertuigen en kun je aan één stuk doorracen. Maak daarnaast ook gebruik van je camera. Mocht je hem op de PC hebben, dan kun je je muis bewegen om er zo achter te komen of er ook voertuigen wachten voor de stoplichten op de heuveltjes. Daarnaast raad ik je aan dezelfde route weer terug te nemen. Dus je gaat door de checkpoint, en vervolgens keer je om en neem je dezelfde route weer terug. Let hier wel bij op dat je blijft rijden, want zodra je stil komt te staan is de oefening namelijk afgelopen. Blijf in ieder geval voldoende oefenen. Veel succes! Reageren
dupree Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Er zijn verschillende manieren om goud te halen. Maar de beste en de meest logische is deze: Rijd met je auto vanaf de Driving School gelijk de eerste de beste straat in. Dit is een hoofdweg en deze gaat tot heel diep in San Fierro. Door een gedeelte van deze straat rijdt een tram. Deze heeft een aparte baan tussen al het verkeer in. Als je hier op rijdt, zul je geen last hebben van het verkeer. Maar dit is niet de hele tijd zo, je moet verkeer ontwijken en goed uitkijken. Als je op een gegeven moment niet meer rechtdoor kunt, moet je naar rechts en dan weer links. Dan rij je door totdat je bij een stijle bocht naar beneden komt. Neem wat gas terug, want je auto mag niet stilstaan en je moet ook niet botsen. Rijd nu door de marker en geef weer vol gas. Ga rechts door de marker heen en volg de grote vierbaansweg. Rijd deze helemaal af totdat deze eindigt in een tweebaansweg. Je kunt nu helemaal doorrijden tot aan de Naval Basis in de haven. Ga na de fabriek Solarin Industries rechtsaf en rijd in de rode marker. Je hebt kans dat je niet onder de twee minuten rijdt, maar dat ligt puur aan je snelheid dit komt van wikigta Reageren
maffia gamer Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik rij ook steeds over de tram lijn maar als ik dat doe dan komt die tram vaak en het lukt mij nooit om binnen die tijd in de marker te komen!!!! Reageren
dupree Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) probeer dan als je terug gaat ook op de baan te rijden en anders kun je een savagameaanvraag doen. veel sucses en zet jouw capslock eens uit aub Bewerkt: 10 december 2007 door dupree Reageren
maffia gamer Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 o ja en nog iets ik heb hem voor de ps2 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) o ja en nog iets ik heb hem voor de ps2 Misschien is de route op het filmpje hieronder een goede route. Probeer de route een paar keer en doe daarna pas 'City Slickin'. Als je je savegame wilt uploaden moet je ARMax hebben, anders kan het niet. Als je ARMax hebt kun je in >>dit<< topic je savegame plaatsen en iemand hem laten doen. Er word ook uitgelegd hoe je de savegames overplaatst. Veel succes! Bewerkt: 10 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
maffia gamer Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 THX ik zal proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.