Jump to content

Wat SA:MP vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb wat vragen over SA:MP,

Kan ik met een Trainer cheaten in SA:MP? Want ze schieten me altijd dood, ik ben een goeie chaufeur. Maar geen goede schutter.

Hoe kan dat dat veel mensen erg veel healt en armor hebben? Als ik erop knal gaat de healt en armor niet omlaag.

Kun je ook een eigen poppetje kiezen? Want telkens ben ik Tenpenny, en ik heb een hekel aan die gast.

Waar kun je je geld eigelijk aan uitgeven wat je verdient hebt?

En kun je ook je eigen wapens kiezen? Want telkens heb ik een sniper, SMG, en grafitti spray.

Ik speel nog niet zolang SA:MP dus lijk het me handig om een eigen vragen topic te openen, verder zal ik meerdere vragen hier ook stellen.

Geplaatst:

1. Nee, cheaten in sa:mp is ten strengste verboden en bovendien zeer kinderachtig

2. Soms lijkt het alsof je spelers raakt als je op ze schiet, maar vaak blijk je toch mis te schieten door lag.

3. Je kan eigen poppetjes kiezen, als je een server binnenkomt, kom je in de 'class-selection screen'. Met je pijltjes op je toetsenbord (links & rechts) kan je een skin kiezen en (meestal) met shift selecteer je.

4. Geld kan je uitgeven aan bijvoorbeeld wapens, tunen van je auto, sommige servers hebben nog andere mogelijkheden (bijvoorbeeld properties of je kan een eigen huis kopen).

5. Dat verschilt per server, maar je kan wel wapens in de ammunations kopen (net zoals in single player) mits je genoeg geld hebt ervoor.

Alles wat hierboven staat (met uitzondering van punt 1) verschilt per server.

- In de ene server kan je uit 230 verschillende skins kiezen, bij de ander maar uit 1 bijvoorbeeld

- Of bij de ene server kan een speler 1000% health hebben zodat je elkaar niet kan doden, bij de andere server spawn je met bijv. 50% health.

Geplaatst:

Even ter aanvulling van punt 2: Veelste vaak heeft SA:MP last van desync momenten, oftewel er gebeurd op jouw scherm niet hetzelfde als op het scherm van de andere persoon.

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoorden Sandra,

Ik heb nog wat vragen,

Wat zijn goede servers? Het zou fijn zijn als de namen erbij worden genoemd.

Er zit een NRG-500 aan een plafonnetje geplakt op straat in Las Venturas, hoe komt dit?

Als ik het menu op pauze zet hoor ik gewoon nog de auto geluiden en de radio, hoe komt dat?

Hoe kan dat als je je SA:MP op pauze zet en weer aan zet dat je radio dan automatish uit staat?

En waarom bannen sommige servers je? Ik doe hellemaal niks, ik ga alleen telkens dood.

Geplaatst:

1. Tsja, wat zijn goede servers... Mijn server natuurlijk :clown: Nee, ligt eraan wat je wilt: Freeroam, rpg of deathmatch

2. Voertuigen spawen altijd ietsje hoger dan de plaats waar ze worden neergezet door de eigenaar van die server.

Dat is om te voorkomen dat de voertuigen in de grond spawnen.

Maarja, als een voertuig onder een afdakje staat, heb je kans dat die in of op het dakje spawnt.

3. Dat is nou eenmaal zo

4. Die vraag snap ik niet helemaal

5. Waarscheinlijk zal je wel 1 van de regels overtreden van de betreffende server.

Kijk volgende keer eerst naar de /rules van een server.

Geplaatst:

Dat het geluid soms aan of uitgaat op de verkeerde momenten zijn gewoonweg bugs, met enig geluk gefixed in de volgende versie :)

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden,

Dan heb ik nog een paar vraagjes over SA:MP,

Bij sommige servers heb ik een acount nodig om in te loggen of een wachtwoord of iets dergelijks, kan iemand me goed uitleggen wat ik daarvoor moet doen?

Hoe kan dat dat alle winkels nog gewoon open zijn? Want je kunt er namelijk niks kopen, is het om te schuilen voor je tegenstanders?

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt voor de antwoorden,

Dan heb ik nog een paar vraagjes over SA:MP,

Bij sommige servers heb ik een acount nodig om in te loggen of een wachtwoord of iets dergelijks, kan iemand me goed uitleggen wat ik daarvoor moet doen?

Hoe kan dat dat alle winkels nog gewoon open zijn? Want je kunt er namelijk niks kopen, is het om te schuilen voor je tegenstanders?

1. Accounts aanmaken doe je meestal met de command: /register [en dan een wachtwoord]. Bijv. /register aap. Soms moet je je op de site van de server zelf registreren, en dan je dan pas kan inloggen. Inloggen doe je met: /login [je wachtwoord], Bijv. /login aap

2. Deze vraag kan ik niet beantwoorden, maar het SA:MP team zal het wel zijn vergeten, óf het is een bug. :clown:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Bij sommige servers kan je inderdaad een eigen account aanmaken, zodat bijvoorbeeld je geld word opgeslagen.

Account aanmaken kan dus op de manier wat GhotsRider zei

en ja waarom de winkels open zijn.... waarom niet?

Je kan je er schuilen ja.

Bij sommige winkels kan je wel wat kopen hoor:

- BurgerKing --> health

- Clucking Bell --> health

- Well Stacked Pizza --> health

- Frisdrankautomaten in 24/7 winkels --> health

- Ammunation --> Wapens

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Geplaatst:

Het login menu kan ik niet vinden, kan de uitleg wat uitgebreider? En hoe komt het dat als je zwemt je rare geluiden hoort?

Het login menu kan ik niet vinden, kan de uitleg wat uitgebreider? En hoe komt het dat als je zwemt je rare geluiden hoort?

Hoezo 'login menu' ?

je typt gewoon als commando /register password en /login password

En hoezo rare geluiden?

- Geluid van het water

- Geluid van de wind

- Geluid van de meeuwen?

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Als ik het menu op pauze zet hoor ik gewoon nog de auto geluiden en de radio, hoe komt dat?

*Kleine toevoeging*

Al zet je het spel op pauze, eigenlijk loopt het gewoon door, want als het spel zou stoppen zou iedereen moeten stoppen met spelen en dat zal voor conflicten zorgen.

Zet je spel dus niet op pauze in het midden van een stunt, want dan is hij naar de haaien (eigen hervaring)

@ Azer: tiens, dat wist ik niet. Bedankt voor het melden :)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
*Kleine toevoeging*

Al zet je het spel op pauze, eigenlijk loopt het gewoon door, want als het spel zou stoppen zou iedereen moeten stoppen met spelen en dat zal voor conflicten zorgen.

Zet je spel dus niet op pauze in het midden van een stunt, want dan is hij naar de haaien (eigen hervaring)

Half met je eens; je eigen spel blijkt inderdaad door te lopen. Maar dit is niet gesynched, je tegenstanders zullen je gewoon stil zien staan.

Hartelijk dank allemaal, dan heb ik nog een paar vraagjes.

Hoe report je iemand in SA:MP?

En hoe sla je geld op wat je hebt verdient?

En Azer zou je dit topic naar hulp kunnen verplaatsen? :)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...