Jump to content

Wat SA:MP vragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe report je iemand in SA:MP? Dat hangt er vanaf in welke server je zit. Sommige servers hebben een /report-commando waarmee je een speler kan reporten. Vaak zie je bij /help /cmds /cmdhelp wel of ze zo'n commando hebben. Mochten ze hem niet hebben PB je gewoon een admin.

Hoe sla je geld op wat je hebt verdiend? De ene server heeft een accountsysteem(dit is vaak bij Role Playing Games, waar je het meeste geld moet hebben, van toepassing) en de andere niet. Als een server zo'n systeem heeft kan je vaan /register en dan /login doen waarmee je inlogt. Als je de server dan verlaat zal je geld worden opgeslagen.

Beide dingen zijn dus per server verschillend en valt dus geen info over te geven. Ook andere vragen als 'Welke server heeft dit en dat commando??' zijn niet te beantwoorden omdat je het gewoon niet kan weten..

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Oke, nog een vraagje.

Hoe komt het dat in veel servers mods zitten, maar jij mag geen mods instaleren. Nogal oneerlijk vind je niet?

Geplaatst:

Ligt eraan wat voor mods jij bedoelt... de enige modificaties die zijn toegestaan zijn, zijn mods die jou geen andere situatie geven dan andere spelers (bv. een andere map, voertuigen met aangepaste stats etc)

Het enige wat serverside geregelt kan worden is dat er bv. objecten aan de map toegevoegd worden.

> Moved naar help.

Geplaatst:

Bedankt voor het verplaatsen, ik bedoel er zitten nieuwe bruggen en stunts in enzo. Maar zelf mag jij dat niet doen, een beetje raar vind je niet?

Geplaatst:

Dat zijn dus objecten, want die worden door de server zelf erop gezet. Objecten zijn in feite dingen die voor iedereen gelijk zijn, en door iedereen 'gebruikt' kunnen worden. Als jij een ander object dan een ander zou hebben, zou dat nooit kunnen, omdat de ander dat object nog als het oude ziet(het zit niet in zijn GTA San Andreas). Je kan in sommige servers wel objecten toevoegen als speler, dat gaat dan bijvoorbeeld via een commando.

Geplaatst:

Er is dus niets oneerlijks aan aangezien iedereen zelf de mogelijkheid heeft om een server op te zetten en te bepalen wat voor objecten zo'n server bevat. Of is het ook oneerlijk als de ene server bepaalde wapens wel heeft en de andere server weer niet? Het punt is gewoon dat er een gelijke situatie is en dat geen enkele speler een voordeel heeft.

Geplaatst:

Daar heb je inderdaad gelijk in Azer, iedereen heeft de mogelijkheid om een eigen server te maken.

Dan heb ik nog een vraagje,

Met Novocaine hoor ik altijd bij de homies, maar er komen altijd homies met een kettingzaag achter me aan die me willen vermoorden. Ze raken me uiteraard ook, maar als ik een granaat terug gooit is het weer team killing. Wat doe ik hieraan is me vraag? Want hun mogen wel klooien, maar ik mag niet me leven redden. :N

Geplaatst:
Daar heb je inderdaad gelijk in Azer, iedereen heeft de mogelijkheid om een eigen server te maken.

Met Novocaine hoor ik altijd bij de homies, maar er komen altijd homies met een kettingzaag achter me aan die me willen vermoorden. Ze raken me uiteraard ook, maar als ik een granaat terug gooit is het weer team killing. Wat doe ik hieraan is me vraag? Want hun mogen wel klooien, maar ik mag niet me leven redden. :N

Als zij jou teamkillen, doe jij dat lekker ook maar.

Als je dat niet wilt, zal je een andere server moeten zoeken, een server die geen dm-gamemode heeft.

Geplaatst:

Lol, ik wordt best melig door jou xD, elke keer nieuwe vragen :puh:

Maar bij dit geval, met team killing, is het bij sommingen servers verschillend

Bijv. Je killt iemand van je eigen team, dan wordt je bijvoorbeeld voor 2 minuten op "Freeze" gezet, zodat je niks meer kan.

En bij sommige wordt je er meteen uit gekickt

En als je het zo irritant blijft vinden, probeer bijvoorbeeld stunt servers. (Dat raad ik je aan)

Omdat ik me altijd vermaak in stunt servers :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...