Jump to content

feestje

wat vind je het best om mee te draaien, dan bedoel ik dus kwaliteit en techniek om op een fuif, feestje, club,... mee te draaien of gewoon thuis als hobby  

9 leden hebben gestemd

1. 1. soorten:

• vinyl
      5
    • cd's
      1
    • laptop of pc met programma vb: traktor, virtual dj,...
      1
    • laptop en virtual vinyl
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kies voor vinyl, daar zit het hem in de handen en techniek van de dj, niet vooraf alles programmeren en mixen, live draaien is echt niet zo gemakkelijk zoals het lijkt

maar met een laptop is het wel goed voor amateurs op een gewoon feestje te draaien

hierbij heb ik niets tegen dj's die met de laptop live draaien en de muziek zelf maken

ik heb veel respect voor goede dj's met techniek, en zo vindt je er niet zoveel.

ik ben dus vinyl en drum and bass fanaat in hart en ziel en zelf vinyl dj en ik gebruik enkel de laptop voor samples af te spelen als ik deze niet vind op vinyl of om mixen te recorden en dan aan vrienden te laten horen

maar illegale kopien haat ik, elke zichzelf respecterende dj koopt zijn muziek en download die niet, om te draaien moet je dan natuurlijk wel een bedragje over hebben maar dan is het pas echt leuk, zoeken achter goede muziek,...

en nu jullie???

Bewerkt: door mathi
Geplaatst:

Het liefste houd ik het bij Vinyl. Vind het gewoon veel leuker om te doen en het eist ook nog eens een hoop inspanning. Verder voor remixes gebruik ik wel es de computer. Maar voor live draaien altijd Vinyl!

En wat je zei over:

maar illegale kopien haat ik, elke zichzelf respecterende dj koopt zijn muziek en download die niet, om te draaien moet je dan natuurlijk wel een bedragje over hebben maar dan is het pas echt leuk, zoeken achter goede muziek,...

Ben ik het 100% met je eens!

Geplaatst:
Ik doe het zelf met vinyl :) . Stuk moeilijker dan met een laptop, maar wel leuker!

inderdaad, moeilijker maar wel veel leuker, de echte feeling met je muziek

Geplaatst:

dan mag ik dj zijn maar wat vinyl is weet ik ook niet :7

ik gebruik gewoon de normale dj spullen,

cd mixer's

platenspelers (af en toe)

en me mp3 sluit ik ook regelmatig aan,

en en en ook neem ik altijd me laptop mee om die eventuweel an te sluiten en daar muziek vanuit af te spelen :Y

Geplaatst:
dan mag ik dj zijn maar wat vinyl is weet ik ook niet :7

ik gebruik gewoon de normale dj spullen,

cd mixer's

platenspelers (af en toe)

en me mp3 sluit ik ook regelmatig aan,

en en en ook neem ik altijd me laptop mee om die eventuweel an te sluiten en daar muziek vanuit af te spelen :Y

vinyl zijn platen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...