Jump to content

flying school destroy targets

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedreen

ik zoek al een tijdje naar antwoord op mijn probleem ik probeer het hier

ik zit vast in een missie op de vlieg school

"destroy targets"

ik heb alles geprobeerd en een vriend van me zij dat er een "auto aim" knopje was net zo als bij de PS2

ik heb het spel zelf op de computer

graag reacties

greetz, silliej

Geplaatst:
ik heb alles geprobeerd en een vriend van me zij dat er een "auto aim" knopje was net zo als bij de PS2

Welkom op het forum!

Naar mijn weten zit er geen auto-aim op de Hunter. Dat betekent dus dat je vooral een beetje op je gevoel af moet gaan met het schieten. Ik raad je aan voor zowel de drie trucks als de twee rijdende voertuigen de minigun/mitrailleur te gebruiken, aangezien je hiermee (in mijn ogen) het beste kans op raken hebt. Daarnaast kun je ook nog de camera onder de Hunter zetten, zodat je een goed overzicht hebt en dus beter en gerichter kunt schieten. Veel succes en blijf oefenen! :Y

Geplaatst:

Welkom op het forum!

Naar mijn weten zit er geen auto-aim op de Hunter. Dat betekent dus dat je vooral een beetje op je gevoel af moet gaan met het schieten. Ik raad je aan voor zowel de drie trucks als de twee rijdende voertuigen de minigun/mitrailleur te gebruiken, aangezien je hiermee (in mijn ogen) het beste kans op raken hebt. Daarnaast kun je ook nog de camera onder de Hunter zetten, zodat je een goed overzicht hebt en dus beter en gerichter kunt schieten. Veel succes en blijf oefenen! :Y

Volgens mij word de minigun op de Hunter automatisch gericht en als je boven of schuinboven een van de auto's gaat vliegen, dan raak je ze wel en schiet je ze zo kapot. :) In ieder geval, zo heb ik het gefixt en het ging tot noch toe altijd goed.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

bedankt iedereen

ik heb nu ongeveer 8 uur in deze missie zitten ga maar weer gewoon proberen

zijn er nog andere trukjes??

cheats om deze missie over te slaan??

greetz

Geplaatst:
zijn er nog andere trukjes??

cheats om deze missie over te slaan??

Er zijn geen cheats om de oefening over te slaan, helaas. Deze oefening maakt onderdeel uit van de Flying School, en deze is weer benodigd voor het verdere verloop van het spel. Ik denk dat je het toch met deze tips moet doen, een betere tip heb ik ook niet echt voor je. Daarnaast blijft het natuurlijk ook flink oefenen, al is 8 uur wel hartstikke veel. Als het gewoon echt, echt niet lukt, dan raad ik je aan je savegame te plaatsen in het savegame-aanvraag forum en deze missie te laten doen. Wellicht dat je hem op een ander tijdstip zelf nog eens kunt proberen, maar dan heb je hem in ieder geval eerst gedaan en kun je verder. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...