v.c. gangster Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Kan je voertuigen maken en in het spel zetten? Ik heb het wel eens gelezen maar ik geloof daar niets van. Maare...Kan je voertuigen maken en dan in het spel zetten? Kan iemand me alsjeblieft helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Kan je voertuigen maken en in het spel zetten?Ik heb het wel eens gelezen maar ik geloof daar niets van. Maare...Kan je voertuigen maken en dan in het spel zetten? Kan iemand me alsjeblieft helpen??? Ja, dit kan je kan gebouwe, scooters, auto's, boten, stukken land, missie's, vliegtuigen, helicopters en nog meer in Vice City zetten. Hieronder zijn wat screens van die dingen. >>Klik<< >>Klik<< Als je zelf wilt toevoegen kun je op verscheidene sites mods downloaden en erin zetten. >>TheGTAPlace<< >>GTAGarage<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v.c. gangster Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Maar zijn er ook Nederlandse sites? En zo niet: Kan je me dan uutleggen wat de staqppen zijn? >>> Door HerrieM: Savegamegedeelte verwijderd, aangezien je die aanvraag al ergens anders hebt gedaan.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Maar zijn er ook Nederlandse sites?En zo niet: Kan je me dan uutleggen wat de staqppen zijn? En ff nog iets: ik kom niet verder met een missie. Demolition Man En ik dacht van, dat jij die missie al wel gedaan hebt Kan je me er mee helpen? Ja, we hebben onze eigen download database: >>Klik!<< Mods instaleren doe je met de tool: IMGTool. >>Hier<< kan je IMGTool downloaden en lees >>dit<< topic even door om erachter te komen hoe alles werkt. Er staat San Andreas in de tutorial, maar VC zit hetzelfde in elkaar. De savegame kan ik niet doen, sorry. Post je savegame in een nieuw topic in >>dit<< gedeelte. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v.c. gangster Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Maar zijn er ook Nederlandse sites?En zo niet: Kan je me dan uutleggen wat de staqppen zijn? En ff nog iets: ik kom niet verder met een missie. Demolition Man En ik dacht van, dat jij die missie al wel gedaan hebt Kan je me er mee helpen? Ja, we hebben onze eigen download database: >>Klik!<< Mods instaleren doe je met de tool: IMGTool. >>Hier<< kan je IMGTool downloaden en lees >>dit<< topic even door om erachter te komen hoe alles werkt. Er staat San Andreas in de tutorial, maar VC zit hetzelfde in elkaar. De savegame kan ik niet doen, sorry. Post je savegame in een nieuw topic in >>dit<< gedeelte. Veel succes. Het lukt me niet echt. Voertuigen maken en in het spel zetten, dat lukt me niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 DAn moet je effe GMI Gta Mod Installer downloaden het is best makkelijk te gebruiken het is voor auto's en scooters en zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 hij bedoeld hoe je zelf img bestanden maakt en bewerkt en in het spel zet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadett gsi Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 ik heb gta mod installer op mn computer staan . en ik heb al van een site een paar auto's op mn computer gezet voor vice city. maar in welke map moet ik ze plaatsen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadett gsi Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 en als ik dat programmatje wil installeren kan ik uit 2 mogelijkheden kiezen welke kan ik dan het beste pakken. 1. i want to selct the ZIP file that has the vihicle's files of 2. i want to select a folder that contains all of the vehicle's files. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.