Jump to content

Waar scooter of auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben al goed op weg maar ik zou graag een scooter tunen of een auto.

Maar waar haal ik een scooter????? Liefst een cheat ofzo.

Help

Geplaatst:

Motors en dus ook scooters zijn zonder mods helaas niet te modden. Er is wel een mod hiervoor, hoewel ik niet precies meer weet hoe die mod heet en waar ik hem kan vinden.

Verder, voor alle vindplaatsen van wagens/motors en andere voertuigen, raad ik je aan hier te kijken. :)

Geplaatst:

ik heb de faggio al meerdere malen gezien bij het huis in santa maria beach, los santos. daar zou je goed kunnen gaan kijken

Geplaatst:
De Faggio kun je spawnen met de CarSpawner :) Je kunt hem dan met deze mod van mickey tunen (alleen kleuren, stereo en hydraulica, maar dat werkt niet).

Als ik een hotkey ingeef in de trainer en ik druk die in GTA in dan gebreurt er niets? :N

Geplaatst:

Het kan dom klinken, maar druk je wel tegelijk op cntrl als je op de gegeven hotkey drukt? :puh: Ok doen sommige hotkeys het niet, bijvoorbeeld '=' en '-'. Je kan ook eens proberen om in de trainer op 'spawne vehicle' te klikken ;) Dan kan het ook nog zijn dat de trainer niet goed werkt in SA, probeer dan maar een andere trainer: klik!. Deze heeft behalve voertuigen spawnen nog een heleboel functies.

Geplaatst:

Merci, heeft veel meer functies!

Ga eens proberen.

De trainer werkt maar er zijn 4 dinges waar je een selectie kan kiezen en ik heb sanchez gepakt lctrl+7.

Als ik die toets druk komt er een dozer te staan????

Geplaatst:

Kijk eens of er ergens anders 'dozer' staat, of dat je per ongeluk daar op ging staan. Zet alles eens op 'Sanchez' dan :)

Geplaatst:

Nu heb ik bij de selectie over sanchez gezet en als ik nu de 4 hotkeys indruk is er altijd iets verschillend

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...