Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Onderwerp: Freestijl Soort design: Freestijl Size design: max 500x150 Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking:
Mirrrr Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ik wil wel hoor.. Ik lever hem zo snel mogelijk in Edit veel succes en heel veel plezier Bewerkt: 11 december 2007 door Mirrrr
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Dat is snel, succes Mirrrr Stemmen maar.... Bewerkt: 11 december 2007 door Blizzard
Mirrrr Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Blizzard kreeg ze niet in 1 post dus bij deze: Blizzard Mirrrr
gta-pilot Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Stem: Mirrrr Omdat: het iets meer sfeer geeft en leuke kleuren zijn gebruikt bij blizzard niet het onderwerp 'hale 3' is opzich wel leuk alleen je moet het beter uitwerken
MXR Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Stem: Mirr Ik vind dat mirr wel leuke kleuren gebruikt heeft. Iets meer effecten had wel gemogen denk ik. Maar ik vind hem alsnog beter dan de signature van Blizzard. Blizzard: Ik vind jou signature een beetje saai om heel eerlijk te zijn, zo donker, de render een beetje wazig. Maar volgende keer beter
2fast{0} Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Blizzard Hij is aardig mooi gelukt, alleen jammer dat er zo weinig effecten in voor komen. En het is een hele donkere signature, ook dat vind ik jammer.. Mirrrr Leuke signature, mooie effecten. En zoals altijd is het weer Anime. Mijn stem daarom : Mirrrr
.Sharingan Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Blizzard. Jou sig is me iets te leeg, je had de leegte kunnen opvullen met wat C4D, of wat andere effecten, je had ook gewoon een grotere render kunnen bebruiken. Je kleur keuze vindt ik wat raar. Je had het beste de kleuren van de helm van MS kunnen gebruiken. Het geel van het vizier, om maar een voorbeeld te noemen. Je tekst (Blizzard) past niet echt bij de rest van de sig, Halo3 daarintegen, is weer standaard font, en gewoon zwart. Dat past er wel bij, maar had iets kleiner, en in een ander font gemogen. Mirrrr. As usual Anime Mooie grootte, precies goed als je het mij vraagt. De render is ook goed geplaatst. Ik zie je dat je hem geduplicate hebt, en iets naar rechts geschoven + wat Opacity verlaging (gok ik), in ieder geval het ziet er goed uit. Je hebt mooi de kleuren van haar haar gebruikt. Het enige wat ik wat minder vindt, is dat er sommige stukjes nog grijs zijn, je had daar iets meer roze accenten kunnen gebruiken. Daarmee bedoel ik linksonder. Voor de rest ziet het er goed uit. Ik zie alleen niet zo snel de tekst staan.... Oh er is er ook geen. Stem: Mirrrr
Galiorix Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Hier mijn rates: Blizzard: Opzich geen verkeerde sig, render is goed geplaatst en tekst ook. Maar hij is zo gruwelijk grauw, wat erg jammer is. Ook is het jammer dat de tekst erg standaart lijkt en dat de tekst links boven wel érg saai is. Render is verder goed ingeblent en opzich een goede kleurkeuze ten opzichte van de stock. Mirrrr: Anime zoals altijd en ook deze is geslaagd. Leuke render en goede kleurkeuze en leuke achtergrond waardoor de signature alles behalve saai is. Render is goed ingeblent de border is simpel maar goed genomen. Tekst had misschien niet misstaan, maar zonder tekst is ie ook erg mooi. Eigenlijk heb ik zelf niet zoveel opmerkingen en ik kan zo gauw niks vinden wat beter had gekunt. Super sig dus! Stem: Mirrrr Greetz
RonaldVC Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Battle afgelopen, winnares Mirrrr!! Mirrrr, wederom een punt voor jou erbij! Topic locked en ranking updated.
Recommended Posts