webstab Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Het lukt me maar niet om pizza's af te leveren! deze stappen heb ik gedaan 1)pak zo'n brommerke achter de pizzahut 2)rij ermee naar het gele vierkantje(persoon) 3)en tegen die persoon heb ik staan wachten en wachten hoe moet het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Gewoon naar het mannetje kijken en dan een knop indrukken. (Numpad 0) Zie anders deze topic: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=335 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webstab Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 merci,sebiet is ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webstab Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 het lukt mij toch niet!!! met welke toesten komt dat overeen(bv met schieten)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Ik heb Vice City niet op pc, dus ik weet niet de besturing, het kan ook met control denk ik. Je moet in iedergeval tot level 10 komen en dat halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Juist op de PS2 zijn er van die rare combinaties en ik vind dat ze het een beetje raar hebben ingedeeld. Ik weet niet welke knop het op de controller is want ik heb nooit de pizza missies op de PS2 gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 druk op 1 of 2 van het nummerieke pad op je toetsenbord(hangt ervanaf waar het poppetje staat) en druk dan tegelijkertijd op 0 (ins) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 o ja! op de ps2 moet je r2 of l2 ingedrukt houden en dan op o<---rondje druken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webstab Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 merci,kga sebiet nog is probere. kem et aan ne vriend op school gevraagd die dat ook op de pc heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webstab Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 merci,het is me eindelijk gelukt. da is kei simpel maar dat verdient ni veel hoe verdien je het meest(buite via missies) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Heb je hem helemaal gehaald? Dan heb je 150 Healt, of als je de ambulance missies al hebt gehaald heb je nu 200! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Hoeveel ambulance missies moet je geklaard hebben voor die 150 Health?? En hoeveel pizza missies?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Hoeveel ambulance missies moet je geklaard hebben voor die 150 Health??En hoeveel pizza missies?? Bij de ambulance missies moet je tot level 12 komen en bij de pizza missies level 10! Staat er al boven Le freak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Hahahaha, maak ik dezelfde fout als jou Maar dat van die ambulance stond er nog niet, toch?? Ik ga het meteen ff proberen, maar level 12 is wel heel moeilijk!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webstab Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 idd,daar geraak ik toch nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.