Jump to content

speculaties releasedate GTA IV


kooskansloos

Recommended Posts

GTA4 stond oorspronkelijk gepland om uit te komen eind oktober. Er zouden 3 trailers komen, waarvan de eerste uit is gekomen eind april, de 2e eind juni en de 3e zou uit moeten komen voor eind oktober. Dat zijn dus 3 trailers binnen een tijdbestek van 6 maanden. Dus gemiddeld 2 maanden er tussen.

Toen GTA4 was uitgesteld, werd dit gelijk voor een half jaar gedaan. Het is aannemelijk dat het zó ver is uitgesteld, zodat ze in ieder geval ruimmmmm genoeg tijd hebben om het spel te voltooien. Immers, als Rockstar het spel maar 1 maand had uitgesteld, en dat toch te krap blijkt te zijn en het spel wéér uitgesteld moet worden, verliest Rockstar haar geloofwaardigheid.

Aangezien ze nu de 3e (en laatste) trailer hebben gereleased, lijkt het mij dat ze toch echt dat het spel vrijwel compleet is en dat ze in de laatste fase verkeren van ontwerpen. Er duiken de laatste tijd ook veel screenshots op en de boxart is ook al bekend gemaakt. En gezien de gebruikelijke informatiestroom van Rockstar (om de 2 maanden een nieuwe trailer), gok ik dat GTA4 uitkomt over 2 maanden, ergens halverwege februari!!!!!

Wat denken jullie en vinden jullie van mijn 'berekeningen'?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    9

  • philip14

    5

  • MNC3

    4

  • Joriz

    3

Ik hoop op halverwege 2008 hoelanger het uitgesteld word lijkt mij hoe beter het word.

Als R* het al een paar maanden uitsteld dan maken ze het tog beter?? Ik denk dat ze het niet beter kunnen maken. Nog een paar maanden wachten heeft egt geen zin hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad ook dat hij snel uitkomt, dit komt onder andere door deze uitspraak:

''De definitieve cover wordt pas vlak voor de release onthuld, zoals dit ook bij de vorige delen is gebeurd.''

(Bron: 360only)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

De boxart van gta san andreas werd 3 maanden van tevoren van de release onthuld.

Misschien zou het nu ook nog 3 maanden duren, dus zou de release in maart zijn.

Misschien heeft dat wat er mee te maken ?

Link to comment
Delen op andere websites

In de releaselijst die ik vandaag heb gekregen staat Grand Theft Auto IV nog steeds gepland in het 2e financiële kwartaal van 2008.

GTA4 staat dus nog steeds voor dezelfde periode gepland en zodra er iets bekend wordt komt het natuurlijk op deze website aangezien GTAGames dat soort nieuws als eerste binnen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien komt daar wel verandering in.

Take Two zit in geldnood vanwege de uitstel van GTA IV

Take Two zit in geldnood vanwege het onverwachte uitstel van zijn grootste blockbuster: Grand Theft Auto IV. Ze zijn aan het reorganiseren en herstructureren, en dat kost de nodige duiten. Begin dit jaar hadden ze $138.15 miljoen in de kas, nu is dat nog maar $61.62 miljoen. Dat lijkt de release van GTA IV dichterbij te brengen, want hoe eerder die game in de schappen belandt hoe eerder Take Two's kas weer gevuld wordt.

Bron: Gamersnet

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien komt daar wel verandering in.

Take Two zit in geldnood vanwege de uitstel van GTA IV

Take Two zit in geldnood vanwege het onverwachte uitstel van zijn grootste blockbuster: Grand Theft Auto IV. Ze zijn aan het reorganiseren en herstructureren, en dat kost de nodige duiten. Begin dit jaar hadden ze $138.15 miljoen in de kas, nu is dat nog maar $61.62 miljoen. Dat lijkt de release van GTA IV dichterbij te brengen, want hoe eerder die game in de schappen belandt hoe eerder Take Two's kas weer gevuld wordt.

Bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zal GTA IV uitkomen ergens in januari, aangezien bijna iedereen geld krijgt tijdes de vakantiedagen, en dan zeker geld zal overhouden voor GTA te kopen :schater: .

Een vraagje, komt GTA in amerika en europa op dezelfde datum uit, of is dit nog niet bekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zal GTA IV uitkomen ergens in januari, aangezien bijna iedereen geld krijgt tijdes de vakantiedagen, en dan zeker geld zal overhouden voor GTA te kopen :schater: .

Een vraagje, komt GTA in amerika en europa op dezelfde datum uit, of is dit nog niet bekend?

meestal is gta in europa een paar dagen later (ik meen bij de pc versie van gta sa 4 dagen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...