Jump to content

speculaties releasedate GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Als er nou geen uitstel was, dan had ik allang GTA 4 kunnen spelen! Ik word daar zo kwaad over! Ik had dus in begin Augustus voor niks €70,00,- bij elkaar geraffeld! En had ik voor niks €30,00,- moeten betalen om als eerste het spel kunnen te bemachtigen bij de Bart Smit!

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Harrison

9

• philip14

5

• MNC3

4

• Joriz

3

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij zal GTA IV uitkomen ergens in januari, aangezien bijna iedereen geld krijgt tijdes de vakantiedagen, en dan zeker geld zal overhouden voor GTA te kopen :schater: .

Een vraagje, komt GTA in amerika en europa op dezelfde datum uit, of is dit nog niet bekend?

meestal is gta in europa een paar dagen later (ik meen bij de pc versie van gta sa 4 dagen)

Helaas kan je hem voor de xbox en ps3 niet zo makkelijk downloaden om hem toch nog even 4 dagen eerder te kunnen spelen en hem daarna kopen.

Zou leuk zijn..

Maar dat het in Europa 4 dagen later uit komt heeft toch ook wel zijn charmes. Je ziet overal filmpjes en screens verschijnen en dan zit jij ahh.. had ik hem maar.

Ik gok dat Rockkie het gewoon zo lang mogelijk uitsteld. (dus ergens in eind maart begin april)

Bewerkt: door XIDESIGN

Maar aan het wachten zit ook een nadeel... Als je die filmpjes bekijkt op YouTube van mensen die hem al hebben denk je bij jezelf: "Godverdomme... Had ik die fucking spel maar!"

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

Ik denk dat hij rond 1 Maart zal uitkomen.

De game lijkt al aardig af, en ik denk dat Rockstar dit zal doen om het een klein beetje 'goed te maken' met de GTA-fans. :D

Geplaatst:

Eigenlijk was de uitstel bedoeld om meer exemplaren te maken voor de PlayStation 3, omdat de Blu-Ray technologie een beetje ingewikkeld was...

Geplaatst:
Eigenlijk was de uitstel bedoeld om meer exemplaren te maken voor de PlayStation 3, omdat de Blu-Ray technologie een beetje ingewikkeld was...

? kan me voorstellen dat blu-ray meer problemen opleveren maar denk niet dat dat de reden is.

Hoe kom je aan de informatie als ik vragen mag?

Met Blu-Ray had het niet te maken. Het is om de Framerates. GTA heeft daar altijd wel wat problemen. Bij GTA IV wilde ze dat goed oplossen en ook de graphics nog op poetsen.

Volgend mij zal GTA IV in maart komen. We moeten nog ene site update krijgen en dan moet GTA Iv nog door de keuring en kennende zouden ze daar wel nog problemen kunnen krijgen.

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

nou van mij mag hij morgen in de schappen liggen! Maart duurt wel erg lang en ik begin nu al zweet handjes te krijgen! dat voorspelt nog wat! Ik denk dat hij gewoon maart in de winkel ligt tenzij rockstar indd en goedmakertje voor de fans wil doen voor het lange wachten...

Geplaatst:

Kansloos om hierover te gaan zitten denken, pas als Rockstar een nieuwe datum geeft kan je er iets over zeggen.

Geplaatst:

? kan me voorstellen dat blu-ray meer problemen opleveren maar denk niet dat dat de reden is.

Hoe kom je aan de informatie als ik vragen mag?

Van mensen van YouTube en van filmpjes... Kan ook natuurlijk zijn dat ze het gewoon terplekken verzinnen die idioten...

Geplaatst:

Ik denk dat die ook misschien wel eerder komt hoop het wel.

Maar het spel moet niet afgeraffeld worden :puh: Ik wacht gewoon op een exacte release datum.

Geplaatst:

Mensen, laten we nu maar gewoon uitgaan van de laatst mogelijke release datum, dat is als ik het goed heb 30 April. Als Grand Theft Auto IV dan toch eerder komt dan valt het altijd mee. Mensen hebben ook nooit meer gedult he :N

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Op de site van Bart Smit staat GTA IV er op om vooruit te bestellen. Er staat in het vet Word verwacht 1 maart!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...