Jump to content

speculaties releasedate GTA IV


kooskansloos

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    9

  • philip14

    5

  • MNC3

    4

  • Joriz

    3

Weten jullie eingenlijk wel zeker of er wel nieuw nieuws komt? Er is nog steeds niets.
Dit haal ik van de site van Take-two af (bron: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=280766)

Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) announced today that it will report financial results for the fourth quarter and fiscal year ended October 31, 2007 on Tuesday, December 18, 2007 after the market close.

Op dinsdag 18 december om half 5 Eastern Time, zal Take-Two wat financiële resultaten rapporteren voor het 4e kwartaal van het fiscale jaar wat is geïndigd op 31 oktober 2007.

ZE GAAN DUS FINANCIELE CIJFERS BEKEND MAKEN OVER DE OMZET ETC ETC. WAAR WIJ FANFAGS DUS GEEN REET AAN HEBBEN.

THANKS VOOR DE ZOGENAAMDE NIEUWTJES WAAR IK ME OP HAD VERHEUGD. Léés is een keer iets goed door voordat je allemaal dingen gaat schreeuwen.

komt dus niet. het ging over de financiele resultaten van fiscaal 2007

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt nieuws. je moet wel rekening houden met tijd verschil neem ik aan. Kan pas dat we tegen 20 uur iets weten. Rustig wachten en het beste hopen :puh: Joriz zei ook dat er nieuws van GTA IV ging komen dus zal wel ook zijn zeker.

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een artikel over de release date, ze zeggen hier 25 april.. Maar dit is niet officieel door Rockstar bevestigd dus het is een gerucht:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=177977

Ook komt er meer 360 exclusieve content uit na 1 november 2008, bovenop de al bevestigde downloadable content.

Edit: Schrap dat laatste :puh: Dat na 1 november uit komt is de 2e al bevestigde content pack, wat sommige sites als extra niet bevestigde content hadden opgevat.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een artikel over de release date, ze zeggen hier 25 april.. Maar dit is niet officieel door Rockstar bevestigd dus het is een gerucht:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=177977

Ook komt er meer 360 exclusieve content uit na 1 november 2008, bovenop de al bevestigde downloadable content.

Ik hoop dat ie 25 april komt, dan ben ik net jarig geweest en heb ik ook een ps3 :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar reken er maar niet op dat jij hem op 1 maart kunt spelen! Er is nog geen releasedatum gegeven dus niemand weet wanneer die uitkomt! Dus Bart Smit ook niet. Als zelfs T2 het nioet weet dan weet niemand het op Rockstar na dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV en Killzone 2 pas in oktober 2008?

14 December 2007, geschreven door Rob Ottens

De PlayStation blog Three Speech kwam vandaag met een vooruitblik op 2008. Uit dat artikel kwamen enkele teleurstellende dingen naar boven.

Er wordt gesproken over de grootste games die de PlayStation 3 volgend jaar kan verwelkomen. Helaas komen die titels wat later dan verwacht, althans, als we de mannen van Three Speech moeten geloven.

Zo werd er verteld dat Grand Theft Auto IV, dé game waar alle gamers op zitten te wachten, pas in september of oktober zal uitkomen. Eerst werd de game nog oktober dit jaar verwacht, maar Rockstar stelde dat uit naar het tweede kwartaal van 2008. En nu lijkt het erop dat ook dat niet gaat lukken.

Wel krijgt de PlayStation 3 zo een heel goede herfst, want volgens Three Speech ligt Killzone 2 rond dezelfde tijd in de winkels. En om het helemaal compleet te maken kunnen we LittleBigPlanet ook in die periode verwachten.

Nog meer teleurstellend nieuws komt uit de hoek van Gran Turismo 5: Prologue. Deze game zal pas in maart in Europa te krijgen zijn. Dit is drie maanden na de Japanse release van het spel. Ook in die maand moet PlayStation Home eindelijk verschijnen.

Een andere grote titel die werd genoemd is Metal Gear Solid 4. Deze game moet in het tweede kwartaal van 2008 in de Japanse winkels liggen. Wanneer het spel in Europa uit komt weten ze bij Three Speech ook niet.

Laten we hopen dat ze er flink naast zitten, want anders betekend het dat we nog lang moeten wachten op de grootste PlayStation 3 titels van volgend jaar, en dat wil natuurlijk niemand.

ja dat is zeker jammer want ik dacht rond feb of maart

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet al dat onbetrouwbare nieuws niet geloven. Gister heeft Take-Two Interactive tegen alle aandeelhouders verteld dat Grand Theft Auto IV gewoon in het tweede financieele kwartaal van 2008 uit komt.

Kortom van dat onbetrouwbare nieuws is niets waar. Als er toch opeens heel raar gta later uit komt zonder dat de aandeelhouders er iets van weten verliezen alle aandeelhouders het vertrouwen in het bedrijf. Dat wil Take-Two Interactive niet, daarbij teken je namelijk zowat je eigen faillissement.

Zie ook het nieuwsbericht wat ik gister op deze website heb gepost: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=64521

Het lijkt me dus verstandiger om vooral het nieuws van deze website in de gaten te houden en de meeste nieuwsberichten van andere websites met een korreltje zout te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja sorry maar ik verheug me zo op die game dat ik alles geloof

Heb dit gisteren gelezen;

''Het bekende spel Grand Theft Auto IV komt pas uit in augustus 2012, omdat alles gecrasht is.

Dit werd door RockstarGames duidelijk gemaakt.''

(Zou je dit nog geloven? :bonk:)

Link to comment
Delen op andere websites

ja sorry maar ik verheug me zo op die game dat ik alles geloof

Heb dit gisteren gelezen;

''Het bekende spel Grand Theft Auto IV komt pas uit in augustus 2012, omdat alles gecrasht is.

Dit werd door RockstarGames duidelijk gemaakt.''

(Zou je dit nog geloven? :bonk:)

:schater: Geloof er geen zak van :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...