Cabyon Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb een vraag. Ik kom bij de rijsschool in San Fierro verder dan de "180" of zoiets. Oja, kijken bij Wikipedia helpt nie echt veel..... Reageren
Donwell Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 'The 180' is voor sommigen inderdaad een hele opgave, maar in feite is het helemaal niet zo moeilijk. Je moet er alleen een beetje behendigheid in krijgen. Het is de bedoeling dat je naar de pilons gaat, een '90' maakt (een handbrake bocht) en op het moment dat je die hebt gemaakt, rijdt je snel weer verder. Stop midden in het eindvak, zonder ook maar één pilon te hebben geraakt onderweg. Oefen verder zoveel mogelijk, want oefening baart kunst. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Rij vol gas naar de pionen. Draai een halve cirkel om die pion heen in de middelste rij. Rij weer terug en stop precies in het vak. Veel succes. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb een vraag.Ik kom bij de rijsschool in San Fierro verder dan de "180" of zoiets. Oja, kijken bij Wikipedia helpt nie echt veel..... Als wikipedia je niet verder op weg helpt zou je je geluk eens kunnen proberen op WikiGTA, >klik hier< voor een uitleg, overigens is de uitleg van Donwell voor de opdracht ná 'The 180' namelijk 'Whip and Terminate', dan heb je die uitleg alvast te pakken. Succes Reageren
Forgotten Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ik weet dat deze vraag niet in dit topic past maar ik kon zogauw geen ander topic vinden vor mijn vraag ik heb op bij de drivingschool op alle onderdelen goud en zilver behalve bij 3 onderdelen daar heb ik brons en mijn meeste medals daar zijn zilver maar volgens wikigta zou ik dan een bullit moeten krijgen maar ik krijg een super gt kan iemand mij helpen met dit probleempje of is het een bug? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Dit is géén bug hoor. Je zegt dat je bij 3 onderdelen brons hebt, dat is het probleem. Je moet niet de meest zilver hebben, maar alleen zilver óf hoger. Er mag dan geen brons tussen zitten. Dus probeer bij die 3 onderdelen zilver+ te halen en dan zal de Bullit spawnen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Hieronder is een filmpje van The 180. Bekijk het filmpje om te zien hoe je het moet doen. Veel succes. EDIT: Rare dubbelpost. Een mod zal het topic wel samengevoegd hebben. >>> Door _KoE_Mzungu: Idd 2 berichten afgesplitst van een ander topic en als zodanig niet echt een dubbelpost. <<< Reageren
Forgotten Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 oke bedankt weet ik nu ook het zit. thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.