Jump to content

2 wagens waar te vinden?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op het forum bij plattegronden gekeken en toen zag ik dit bij cars staan kijk hier

ergens te vinden?:o of is het fake?, ik denk niet dat dit forum fake screens gaat plaatsen dus wie weet waar je die kunt vinden! a.u.b met een foto of zo! :rolleyes: .

2de klik hier

zeer cool!, waar is deze te vinden dan:o? zou hem heel graag willen rijden! plsss help mij en ook andere mensen die het ook willen weten! :D;) .

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb op het forum bij plattegronden gekeken en toen zag ik dit bij cars staan  kijk hier

ergens te vinden?:o of is het fake?, ik denk niet dat dit forum fake screens gaat plaatsen dus wie weet waar je die kunt vinden! a.u.b met een foto of zo! :rolleyes: .

2de klik hier

zeer cool!, waar is deze te vinden dan:o? zou hem heel graag willen rijden! plsss help mij en ook andere mensen die het ook willen weten! :D  ;) .

Dit is niet Fake maar ik zou ook wel willen hoe je er aan komt, die Camper word door zo'n Hippie het Mothership genoemt krijg je missies en zo van.

En die FBI Truck kan je waarschijnlijk nergens vinden..

Bewerkt: door Sultan
Geplaatst:

je kunt ze niet kopen, maar die fbi truck kun je volgens mij wel krijgen, als je de laatste missie van het spel speelt: end of the line, dan moet je met die truck(het kan ook een andere zijn) door een muur gaan, misschien kun je daarna die auto saven, maar je kunt volgens mij ook 6 sterren halen en dan die truck proberen te picken.

Die camper, die lijkt van de truth ik zou niet weten waar te vinden :(

Geplaatst:

ja die camper kan je gewoon meenemen als je een missie doet met the truth als je erin rijdt moet je the truth gewoon afmaken

kijk dit snap ik niet je zegt dat de screens niet fake zijn en dat je die FBI truck nergens kan vinden maar hij staat toch echt op die screen hoor <_<.

Edit: ow ik heb het uitgespeelt maar heb nooit in die camper gereden :lol: <_< .

Bewerkt: door Spike
je kunt ze niet kopen, maar die fbi truck kun je volgens mij wel krijgen, als je de laatste missie van het spel speelt: end of the line, dan moet je met die truck(het kan ook een andere zijn) door een muur gaan, misschien kun je daarna die auto saven, maar je kunt volgens mij ook 6 sterren halen en dan die truck proberen te picken.

Die camper, die lijkt van de truth ik zou niet weten waar te vinden :(

Die jij bedoelt met door een muur gaan is een S.W.AT. Truck..

Bewerkt: door Sultan
Geplaatst:

kijk dit snap ik niet je zegt dat de screens niet fake zijn en dat je die FBI truck nergens kan vinden maar hij staat toch echt op die screen hoor <_<.

Nou in een ander topic heb je een kaart staan waar alle auto's op staan en die FBI Truck heb ik daar niet op zien staan..

Geplaatst:

Als je een missie van The Truth bijv. de missie dat je een veld van The Truth moet in de fik steken en dan moet je 1st de heli uit de lucht knallen en dan kan je de wagen jatten door The Truth te vermoorden.

En de Fbi-Truck kan je alleen vinden als je 6 sterren hebt :D

GTA@SA,Game On :D :lol:

Geplaatst:
Als je een missie van The Truth bijv. de missie dat je een veld van The Truth moet in de fik steken en dan moet je 1st de heli uit de lucht knallen en dan kan je de wagen jatten door The Truth te vermoorden.

En de Fbi-Truck kan je alleen vinden als je 6 sterren hebt :D

GTA@SA,Game On :D :lol:

aha zo kan je de fbi track vinden jah dat weet ik nog niet omdat ik nog niet een keer 6 sterren heb gehad :lol: . maar ach jah jammer dat ik die camper niet meer kan pakken heb het spel uitgespeelt maar je kan lowrides ook mooi tunnen dus :puh: :lol: .

Geplaatst:

Wanneer je die FBI-truck kan bemachtigen weet ik niet. Ik heb hem via een cheat-disc laten spawnen om er een screen van te maken.

Edit: ow ik heb het uitgespeelt maar heb nooit in die camper gereden :lol:  <_< .

Lijkt me erg lastig... In de missie "Are You Going To San Fierro?" rij je in die camper. En zonder die missie kun je het spel niet uitspelen...

Geplaatst:
als ik 6 sterren heb leef ik niet lang dat is veel te moeilijk ik heb al moeite met vier sterren

Als je al in LV bent: ga even tegen het hek staan van Area 69. Ga daarna snel terug naar de airstrip (makkelijkst is met een Jetpack) en ga voor de grote hangar staan. De deuren gaan open en da schieten op politie/fbi/leger. Vaak rijden ze dan de hangar in. Auto opblazen en de hangar uitlopen (als je dan nog leef).

Maar ook als je doodga staat die auto wel in de hangar als je weer terug komt.

Geplaatst:

en die camper kan je die ook laten spamen met die cheat disc? zo jaah koop ik hem die 7en un halfe € hahah maar :puh::D.

Geplaatst:

volgens mij kan je alleen aan deze 2 auto's komen tijdens missies

FBI TRUCK met 6 sterren?????

met mijn cheat save game(heb ook save game zonder cheats)heb ik vaak gevechten met politie/fbi/leger maar nog nooit de fbi truck gezien,alleen tijdens de missie dat je met de fbi truck door een muur moet rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...