Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 als je 6 stereen wilt en het ook wilt overleven moet je hieraan denken 1 : verschuil je ergens onder zodat de heli je niet neer kan knallen 2: klim of loop een trap op 3: forceer de ingang ze kunnen namelijk niet over de auto springen 4: schiet schiet schiet kom uit je schuilplaats 5:pak de fbi truck en ga naar de eerste de beste pay en spray of doe de weg politie cheat tip :ga in een auto garage staan veel te vinden in las venturas in los santos zit ook een gebouw met rode trappen daar kan een heli je niet raken en de agenten ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 mensen, als jullie niet weten waar Camper plaatsvindt , ik weet er een hele goeie vaste plaats op top van Mount Chilliad kun je er zeker altyd een camper vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 2: klim of loop een trap op Hoe kan je een trap op klimmen? Bij het vliegveld in SF zie ik ook steeds ladders, ik kan er alleen niet op. Maar kan dat wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 mensen, als jullie niet weten waar Camper plaatsvindt , ik weet er een hele goeie vaste plaats op top van Mount Chilliad kun je er zeker altyd een camper vinden maar we bedoelen die Hippie camper (gekleurd) de fbi truck kan je alleen krijgen bij die laatste missie end of the line heb ook zo gedaan ff die truck in me garage gezet en dan missie gefaild maar met die Sa cheat disc kan je hem wel krijgen met die disc kan je elk voertuig krijgen alleen hij moet we in je garage passen natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 cheat disk he ik denk dat ik die ook ff ga halen want ik heb die missies allemaal al klaar dus ik kan ze niet van ze stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) cheat disk heik denk dat ik die ook ff ga halen want ik heb die missies allemaal al klaar dus ik kan ze niet van ze stelen ja en je krijgt ook geen eens een waarschuwing als je je game saved Edit: maar het is nog steeds op eigen risico ik heb het niet gedaan dus Bewerkt: 16 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 cheat disk heik denk dat ik die ook ff ga halen want ik heb die missies allemaal al klaar dus ik kan ze niet van ze stelen Als je het geld hebt: koop de ARMAX ipv de cheatdisc. Met de armax kun je namelijk ieder voertuig op iedere lokatie laten spawen. Of dit met de hceatdisc lukt weet ik niet, maar codes zijn er sowieso (nog) niet voor te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.