maffia gamer Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 waneer is die zaak open? ik heb het spel nu al 70% voltooid Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Je kan Wang Cars kopen als je de rij school hebt voltooid en de misse Yay-ka-boom-boom. Na de missie Puncture wounds is er ook een asset met maximale waarde van $8000 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Zoals bijna alle informatie is ook dit te vinden op WikiGTA: >klik<, dus waarschijnlijk moet je de Driving School nog voltooien. Veel succes Edit @ Gijs: Zoals ook in jou (mijn) quote staat had ik dat al gecorrigeerd. Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Zoals bijna alle informatie is ook dit te vinden op WikiGTA: >klik<, veel succes Volgens mij gaat dit over Wang cars en jij hebt het over Wheel Arch Angels. Ik moet toegeven dat maffia gamer het niet egt goed uitlegde. Het was alleen maar ff zeggen. Reageren
maffia gamer Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 ja sorry ik ben al een tijdje niet meer in san fierro geweest Reageren
maffia gamer Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 hoi ik was opnieuw begonen om dat ik maddog niet kon halle doordat ik riot had gebruikt nu heb ik ook gelijk de driving school gehaald en nu is alles weer goed!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.