maffia gamer Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 het lukt niet als je bij dat huis van die courir of zoiets bent van af daar weet ik niet wat je moet doen!!!! wie kan me helpen!!! alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Vanaf daar moet je het ventje dat aan komt lopen op de stoep met een dildo vermoorden, dan kun je het huisje binnen gaan. Succes. Reageren
maffia gamer Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 waar krijg je een dildo? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Die kun je in die missie afpakken van dat ventje, ook is de dildo te krijgen in het politie bureau in Los Santos in de doches. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Je hoeft geen dildo te gebruiken om hem te vermoorden hoor. Die draagt hij alleen... Je moet wel een Gimp Suit aandoen in de sexshop waar je daarvoor bent geweest, maar dat wijst vanzelf in de missie. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 waar krijg je een dildo?Als je >deze missie< hebt uitgespeeld is >Millie Perkins< CJ's vriendin. Als je met haar een relatie hebt voor 35% of meer dan krijg je een dildo en de keycard. Deze keycard heb je later nodig in het spel. Je kan die keycard ook krijgen door haar te vermoorden maar dan krijg je die dildo niet. Veel succes Reageren
maffia gamer Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 je kon haar ook vermoorden stond op wikiGTA ik heb dat maar gedaan want anders duurt het zo lang!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.