Teun SA Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb deze missie al 20 keer gedaan maar het lukt me niet, ik ga wel steeds met de heli, maar al ben ik dan bij het laatste politie bureau wordt ik helemaal kapot geschoten. Ik heb dan geen kans om mijn wanted level naar nul te krijgen iemand tips? Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Je wanted lvl naar benede halen lukt niet maar ik raad aan om een M4 of zo mee te nemen, gebruik de Rocket Launsher op de heli mee op te blazen en knal ieder ventje neer die je ziet. En zorg voor een + bij je amor en health bar. Reageren
Teun SA Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ja maar als je op het eind alle antennes neergeschoten heb. moet je je wanted level naar nul zien te krijgen en dat is echt onmogelijk (tot nu toe dan) Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Dit laatste deel voor het vernietigen van de laatste antenne is inderdaad erg lastig. Je kunt inderdaad de Rocket Launcher gebruiken, maar het is veel handiger om granaten te gebruiken aangezien je met een Rocket Launcher gecontetreerd moet mikken op die antenne. Je kunt je dan geen misstappen veroorloven omdat je op het balkje moet letten. Met de granaten kun je snel en gemakkelijk de antenne vernietigen. Om te voorkomen dat je neergeknald wordt door de politie kun je beter ook een M5 meenemen. Je kunt dan veel sneller rennen met een machinegun dan wanneer je een assultrifle gebruikt. Dit vermindert de kans om geraakt te worden door de politie. Hou de helikopter waarmee je gekomen bent heel. Die moet je gebruiken als jij je wanted level kwijt moet raken. Vlieg met de helikopter naar het huis van Lance. Pak daar de Infernus van Lance en scheur naar de Pay 'N Spray om je wanted level kwijt te raken. Als deze tips niet helpen, dan kun je een YouTube filmpje bekijken. Die kun je op YouTube bekijken. Als dit ook geen effect heeft en je hebt Vice City Stories op de PSP, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen. Bewerkt: 11 december 2007 door Colonel Cortez Reageren
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ja maar als je op het eind alle antennes neergeschoten heb. moet je je wanted level naar nul zien te krijgen en dat is echt onmogelijk (tot nu toe dan) Het is de bedoeling dat je dan naar Pay & Spray gaat, wat dus erg moeilijk is. Wat dan handig is zijn de 'copbribes'. Deze vind je vrijwel overal in de stad, en ze verlagen je wanted level allemaal met 1 ster. Als ze dus onderweg naar de Pay & Spray liggen is het erg handig om ze te pakken. De locaties van cop bribes vind je hier. Daarnaast moet je gewoon steeds in beweging blijven, zodat de politie je minder snel pakt. Zorg dat je bij de Pay & Spray geen voertuig van de overheid hebt, zoals een politiewagen of een ambulance, want die worden niet geaccepteerd. Als je wanted level 0 is, is het mission passed, meestal dus direct als je uit de Pay & Spray komt. Veel succes! Bewerkt: 11 december 2007 door M4X Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Nog iets. Het is handig om alle 30 de empire sites te hebben. Dan zijn de auto's kogel vrij dus kun je rustig naar een Pay 'n Spray gaan. Reageren
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Nog iets. Het is handig om alle 30 de empire sites te hebben. Dan zijn de auto's kogel vrij dus kun je rustig naar een Pay 'n Spray gaan. Leuk bedacht, maar volgensmij moet je eerst nog een missie doen waarin je een Empire Building van de Bikers veroverd, die daarvoor nog niet veroverd kan worden i.v.m deze missie. Ik weet niet precies of deze missie voor of na Turn on, Tune in, Bug out is, maar ik geloof het wel. Maar de tip is natuurlijk wel goed, aangezien er nog veel meer manieren zijn om aan een kogelvrije auto te komen. Edit: Sorry, je hebt helemaal gelijk Bewerkt: 11 december 2007 door M4X Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Nog iets. Het is handig om alle 30 de empire sites te hebben. Dan zijn de auto's kogel vrij dus kun je rustig naar een Pay 'n Spray gaan. Leuk bedacht, maar volgensmij moet je eerst nog een missie doen waarin je een Empire Building van de Bikers veroverd, die daarvoor nog niet veroverd kan worden i.v.m deze missie. Ik weet niet precies of deze missie voor of na Turn on, Tune in, Bug out is, maar ik geloof het wel. Maar de tip is natuurlijk wel goed, aangezien er nog veel meer manieren zijn om aan een kogelvrije auto te komen Nee, Je hebt het fout. De missie Hostile Takeover komt net voor Turn on, Tune in, Bug out. Door HT uitspelen kun je To, Ti, Bo spelen Reageren
philip14 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 toevallig heb ik deze missie vandaag nog gehaald Toen ik de politie moest afschudden heb ik gewoon de code voor de rhino gedaan en toen naar de Pay n Spray gereden en daar een auto gekaapt(anders staat er wel een bij je dichstbijzijnde Empire Building)en toen auto overgespoten Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 of koop een bulletproof Sanchez bij die ene safehouse ik heb hem ook vandaag gehaald toen ik toevallig een Piaggo vond in ik dacht proberen maaar en het lukte wel 20X geprobeerd Reageren
lukyluck Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ja maar als je op het eind alle antennes neergeschoten heb. moet je je wanted level naar nul zien te krijgen en dat is echt onmogelijk (tot nu toe dan) als je de laatste antenne hebt neergeschoten. landt dan met een helikopter achter de pay and spray. loop door tot het 2e gebouw. rechts voor staat een auto. pak die voor dat de fbi kan uitstappen. rij dan de pay and spray in Reageren
Miek Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Als je het per se zonder cheats wil doen, collecteer dan polici bribes,icoontjes met een sterretje erin collecteer er gwoon 5,een bij het vliegveld,vice city mall, bij je safehouse in viceport,bij de golfclub. oei sorry is al gezegd Bewerkt: 22 december 2007 door Miek Reageren
Capodaano Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Ik ga altijd naar mijn business in Little Havana en dan rij ik met me pooier wagen naar de PaynSpray Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Jongens ik ben ook bij deze missie. Die ik gisteravond tig keer heb geprobeerd te voltooien wat niet lukte. En dus had ik ook nog even een vraag. Is het gebruiken van cheats schadelijk? Want sinds een keer dat ik in GTA:SA een savegame met cheats niet meer kon laden,heb ik nooit meer cheats gebruikt(behalve voor de lol) Nou wou ik weten of je dit probleem ook bij GTA:VCS krijgen kon(PS-2 versie) Alvast bedankt MvG GTA-fan2 Reageren
dupree Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 tip; vlieg naar de spray waar dichtbij het savahouse ligt van in gta vc en stap op de pcj600 en rij dan naar de spray. maar pas op voor de blokades . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.