Jump to content

Turn on, Tune in, Bug out missie hulp

Teun SA

Recommended Posts

Jongens ik ben ook bij deze missie.

Die ik gisteravond tig keer heb geprobeerd te voltooien wat niet lukte.

En dus had ik ook nog even een vraag.

Is het gebruiken van cheats schadelijk?

Want sinds een keer dat ik in GTA:SA een savegame met cheats niet meer kon laden,heb ik nooit meer cheats gebruikt(behalve voor de lol)

Nou wou ik weten of je dit probleem ook bij GTA:VCS krijgen kon(PS-2 versie)

Alvast bedankt

MvG GTA-fan2

Volgensmij is dat niet bij alle cheats het geval, maar toch zou ik geen risico nemen aangezien je al best ver bent. Je kan het beste niet over je savegame voor de missie saven, maar gewoon een nieuwe savefile aanmaken, zodat je je oude savegame nog kan herladen als er iets mis is. Indien de missie je dan nog steeds niet lukt kan je een savegame aanvraag doen, zodat iemand anders 'm voor je kan halen zonder cheats. Veel succes ;)

Delen op andere websites

Met een motor heb je wel snel dat je er vanaf flikkert met al die Cheetahs achter je aan.

Ik zou gewoon naar de PaynSpray in Little Havana gaan en je wagen pakken van je business die daar staat.

En anders pak je de auto voor Louise's appartement

Delen op andere websites

Jongens ik ben ook bij deze missie.

Die ik gisteravond tig keer heb geprobeerd te voltooien wat niet lukte.

En dus had ik ook nog even een vraag.

Is het gebruiken van cheats schadelijk?

Want sinds een keer dat ik in GTA:SA een savegame met cheats niet meer kon laden,heb ik nooit meer cheats gebruikt(behalve voor de lol)

Nou wou ik weten of je dit probleem ook bij GTA:VCS krijgen kon(PS-2 versie)

Alvast bedankt

MvG GTA-fan2

Volgensmij is dat niet bij alle cheats het geval, maar toch zou ik geen risico nemen aangezien je al best ver bent. Je kan het beste niet over je savegame voor de missie saven, maar gewoon een nieuwe savefile aanmaken, zodat je je oude savegame nog kan herladen als er iets mis is. Indien de missie je dan nog steeds niet lukt kan je een savegame aanvraag doen, zodat iemand anders 'm voor je kan halen zonder cheats. Veel succes ;)

Ok,

bedankt

alleen dat van savegame zal niet lukken aangezien ik over de PS-2 versie beschik ;)

Delen op andere websites

Ok,

bedankt

alleen dat van savegame zal niet lukken aangezien ik over de PS-2 versie beschik ;)

Dan wordt het misschien wat lastiger, maar meestal lukken dit soort missies ook wel als je eenmaal doorhebt hoe het moet. Op WikiGTA en in deze topics vind je nog erg veel tips, waarmee het waarschijnlijk wel lukt :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...