_MaRc_ Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Mij lukt het wel om door al die bewakers te komme :angry: :angry: alleen het lukt me niet om hem te achtervolgen in de auto:S:S Kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen??:ugly: Het is de missie dat je met de triads uit een vrachtvliegtuig mot springe :huh: dan land je met de parachute op het dak van madd doggs huis en mot je door al gang members hééñ. Dat lukt me wel maar die achter volging is kut... Bewerkt: 12 januari 2005 door _MaRc_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 kan je de misie iets meer omsgrijfen PS: is dit die misie dat al die auto's je achter volgen en dat jij op een moter moet schieten..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ff Wat vertellen over de missie ? Best handig :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Niet te dicht op hem rijden, zodat je je bocht goed kan inplannen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 De missie: Hij bedoelt die missie dat je met de triads uit een vliegtuig moet springen. Dan op het dak van madd dogs manison land en daar al die gangmebers dood moet schieten totdat er weer andere triads komen. Dan moet je door de manson heen lopen totdat je bij een bepaald ventje bent (b-Dup dacht ik). en deze moet je dan achtervolgen en doodschieten. Om de achtervolging simpel uit te spelen moet je gewoon achter hem aanrijden totdat ie in de stad komt dan een P.I.T. manouvre (drivingschool) doen zodat ie tegen een muur oprijdt of klem komt te zitten en dan rustig op de autoschieten. totdat deze ontploft. Je kan ook een P.I.T. in vinewood doen en erdan voor zorgen dat ie tegen een andere auto opklapt. dan kan je m ook best makkelijk stuk maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 dat is de missie A HOME IN THE HILLS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 dat is de missie A HOME IN THE HILLS 'k heb um AL GehAalD!!!!!!!!! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.