Pabloz Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb nu van het 2e eiland (waar je begint in het spel) alle bedrijven overgenomen die er zijn. Nu kan ik net naar het eerste eiland de biker-gang had daar nog 4 bedrijven. Ik heb er van hun nu 2 overgenomen en de sharks hebben er 1 overgenomen. Nu heeft de biker-gang nog maar één bedrijf over, maar steeds als ik daar heen ga om het over te nemen staat er geen gang-voertuig bij het bedrijf en ik kan het dus niet overnemen. Kunnen ze niet voorgoed verdwijnen van de kaart? (dit zou raar zijn, want de cholos hebben ook geen bedrijven meer) alvst bedankt Reageren
M4X Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ik heb nu van het 2e eiland (waar je begint in het spel) alle bedrijven overgenomen die er zijn. Nu kan ik net naar het eerste eiland de biker-gang had daar nog 4 bedrijven. Ik heb er van hun nu 2 overgenomen en de sharks hebben er 1 overgenomen. Nu heeft de biker-gang nog maar één bedrijf over, maar steeds als ik daar heen ga om het over te nemen staat er geen gang-voertuig bij het bedrijf en ik kan het dus niet overnemen.Kunnen ze niet voorgoed verdwijnen van de kaart? (dit zou raar zijn, want de cholos hebben ook geen bedrijven meer) alvst bedankt Een topic onder je ging het over de missie waarin je dat gebouw overneemt, namelijk Hostile Takeover. In deze missie neem je het gebouw over, en als je daarna alle gebouwen hebt dan is je reward kogelvrije wagens voor elke Empire building Voor goed verdwijnen doen ze uiteindelijk niet, daarna moet je meestal nog steeds oppassen. Maar als je ze eenmaal allemaal hebt gehaald kan je ze ook gerust laten veroveren, dan wordt je reward niet ingenomen ofzo. @hieronder: Sorry, ik zag je niet Bewerkt: 11 december 2007 door M4X Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Dit komt omdat je waarschijnlijk de missie 'Hostile Takeover' nog niet gespeeld hebt. In deze missie moet je een bedrijf van de Biker Gang overnemen, vandaar dat je eerder 't betreffende bedrijf nog niet kunt overnemen. Wanneer je alle Empire-sites wilt veroveren, zul je dus nog even moeten vorderen in de verhaallijn! Edit: M4X was me nèt voor. Bewerkt: 11 december 2007 door Pietje II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.