NilsHolgersson Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/ Hier kun je weer stemmen op wat volgens jou hét televisiemoment van 2007 is. Het beste vind ik de IJzeren Heinen. Ik kijk best wel vaak naar Man Bijt Hond en hun afleveringen (Jan en Auke) waren mijn favoriet van dit jaar. Dit is daar dan maar een fragmentje van. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Nicolette aan de noodrem [Try before you die] en Kleinerende grap [Mooi! Weer de Leeuw] Bewerkt: 12 december 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Sandra Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Kleinerende grap [Mooi! Weer de Leeuw] Dat is ook mijn favoriete tv-moment. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ja, vooral als die dwerg gaat dansen vind ik het geniaal. Deze vind ik ook noemenswaardig: Theo Maassen en zijn PSV-prijzenkast deel 2 Maar die moet je eigenlijk in verband zien met Deel 1 En gehaktbal Kiekeboe "Ik heb wel vuile nagels maar die worden vanzelf wel schoon in het gehakt." Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Deze is ook grappig! Jochem Myer imiteert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.