Jump to content

Guardian Angels


janpieter

Recommended Posts

Hallo,

Ik had een probleempje bij de missie "Guardian Angels". Als ik Lance heb opgehaald in de autogarage en ik stop in de roze circel, komt er een auto met gastjes aanrijden en dan staat er "Mission failed" omdat Lance dood is. Heb helemaal niks gedaan, en toch gaat hij dood.

Doe ik iets fout?

Jan-Pieter

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg wel dat hij in de auto zit, rij dan naar de plek.

Rij in het ronde ding, dan zou hij eigelijk niet echt dood moeten gaan... :?

Als ik aan kom rijden stappen Lance en Tommy automatisch uit, en dan is Lance dood (ik heb cheat van eenwig leven, anders was ik mssn ook dood).

Wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een savegame downloaden waar die missie al in gedaan is. Dit zal dan een GTAVCsf*.b zijn, waarbij * kan varieren van de nummers 1 tot 8. Je kan dus 8 savegames hebben. Die savegame moet je plaatsen in de map Vice City User Files in de map Mijn Documenten. Zo een savegame kan je hier downloaden, maar let op: je moet het bestand eerst uitpakken in Winrar!

Als je wel jouw savegame wil behouden, kan je ook de missie door iemand anders laten doen, hier op het forum.

Je post dan je savegame en je vraag in dit topic, en dan zal iemand anders even kijken of hij hem voor jou kan doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...