STASKO Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik ben nog geen Topic tegengekomen over zelfgemaakte filmpjes dus bij deze,, PLaats hier al je zelf gemaakte filmpjes van San Andreas!! SUCSES!! ik ben benieuwd naar het resultaat. PS Maak gebruik van de youtube BB code! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik ben nog geen Topic tegengekomen over zelfgemaakte filmpjes dus bij deze,,PLaats hier al je zelf gemaakte filmpjes van San Andreas!! SUCSES!! ik ben benieuwd naar het resultaat. Zelf gemaakte filmpjes (mits gemaakt met bijv. een TVkaart, iig. niet door een externe camera op je TV richten) kun je ook uploaden naar gtagames, dan worden ze in de download database gezet. Meer info is hier te vinden. Reageren
Sander Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Er staan meedere filmpjes van mij op de site (ik heb de controller dan in handen) Dit is mijn laaste filmpje www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=266 Reageren
TubS Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 mijn filmpje staat ook in de download sectie en ik werk op het moment aan een vervolg, ik moet ideeen hebben om over te filmen dus pb me jullie ideeen Reageren
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik heb wel paar gemaakt alleen ze zijn super lelijk want spelen en je camera vast houden gaat erg moelijk :lol: Reageren
MichelPS2 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 (bewerkt) hier zij mijn zelf gemaakte San andreas movies San Andreas stunts :Klik hier! en Once Upon a time in San Andreas:Klik hier! k hoop dat jullie ze mooi vinden Bewerkt: 10 januari 2005 door MichelPS2 Reageren
MichelPS2 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 ligt aan jou pc denk ik Reageren
Carl Johnson SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Ja, het ligt aan jouw PC want ik kan het afspelen. Het is wel een mooi filmpje(ik heb alleen nog maar deze van de stunts bekeken). Bewerkt: 9 januari 2005 door Carl Johnson SA Reageren
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ze doen het niet probeer is met een ander programa dan windows media player het af te spelen. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 op die site staat iets rraars ??? :angry: Reageren
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Heb je dit staan? Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered. Wat betekend: Wanneer een file er 7 dagen opstaat OF 25x is gedownloaded word het automatisch verwijderd en kan het niet worden terug worden verkregen. Reageren
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 hier is mijn filmpje klik hier Reageren
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 hier is mijn filmpje klik hier Joriz heeft het filmpje op gtagames.nl gezet. Hier even de link: Klik hier Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Cool filmpje dat van juul :lol: Met dat Stuntplane vind ik wel cool... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.