Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 hier komt mijn filmpje.Het is wel een beetje slecht want ik heb het live van de tv opgenomen Reageren
Goliat Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Kan iemand dit fimpj please op de site zetten of in ieder geval een beoordeling geven!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=12XLF0U...GT1S6WWBEV603QQ Reageren
Death333 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) OOOW die is vet Dahiva vooral met die tank! :lol: mijn filmpje komt ook eraan! Ps. waar kan je de ''nieuwste Xvid codecs halen dan?'' een uuhm Ze zijn allemaal VEt!!! :lol: Bewerkt: 15 juli 2005 door DEATH333 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Allemaal prachtige filmpjes ik vind ze leuk! mijn complimenten! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Leuk filmpje... Maar misschien beter het de volgende keer ergens anders te hosten... Ik kreeg gelijk driehonderd pop - ups.... Groet, Koos Oudshoorn Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 gebruik de google toolbar of pop-up blocker Reageren
Goliat Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb weer een filmpj gamaakt!! :blink: SA filmpj Reageren
kortman_8 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Kan iemand dit fimpj please op de site zetten of in ieder geval een beoordeling geven!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=12XLF0U...GT1S6WWBEV603QQ Hou heb je dat met die tank geflikt? Reageren
Goliat Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 eej kortman_8 k zal 't uitleggen: -Je moet eerst een tank spawnen of zoeken -Stap in de tank en gebruik drie keer de cheat voor snellere gameplay -Ga maar een beetje rondrijden en zorg dat je de politie 8er je aankrijg -waarschijnlijk kantelt je tank, druk nu snel 8er elkaar L-ctrl of een andere knop waar je mee kan vuren en zorg dat je tank blijft vuren!! suc6 :ph34r: B) :lol: :lol: :lol: Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Net 1tje gemaakt. Ben best tevreden met het resultaat: klik Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 kun je geen andere uploadsite gebruiken? deze is tergend traag! :ph34r: Rapidshare bijvoorbeeld. Reageren
Goliat Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 eej k heb een filmpj naar gta games geupload en k wil wete hoe lang duurt het voordat hij op de site terecht komt. :huh: :rolleyes: :huh: Reageren
SuperSiN Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Na enkele dagen wat rondlopen in GTA ben ik toch wel al wat tegen gekomen... dit heb ik totnutoe: Een kort maar grappig trucje Cesar is trying to kill me! whats wrong ese? Dance baby dance! (luister goed naar de muziek, hij past er goed bij!! toevallig ) Ik die een klein jumpje maakt met moto (NRG-500) op vliegveld Tot zover mijn bijdrage. Btw, ik gemaak geen gebruik van gratis en/of traage hosts. elke link is direct download. Reageren
Goliat Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Leuke filmpjszz superSIN vooral die met die paal en die politie agent die aan die auto danst WEET IEMAND TROUWENS MET WELKE FRAPS OF ANDER PROGRAMMA JE ONBEPERKT KAN OPNEMEN EN WAAR JE DIE KAN DOWLOADEN :huh: :huh: :blink: :huh: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 eej kortman_8 k zal 't uitleggen:-Je moet eerst een tank spawnen of zoeken -Stap in de tank en gebruik drie keer de cheat voor snellere gameplay -Ga maar een beetje rondrijden en zorg dat je de politie 8er je aankrijg -waarschijnlijk kantelt je tank, druk nu snel 8er elkaar L-ctrl of een andere knop waar je mee kan vuren en zorg dat je tank blijft vuren!! suc6 :ph34r: B) :lol: :lol: :lol: ik heb het gdaan, echt lollig.... het werdt zo extreem dat mijn pc hing aanrader Gebruik NIET de cinematic cam... zo hing ie bij mij... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.