Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ik heb ook een filmpje gemaakt met mijn brandweerwagen! Let ook even op de politiewagen waar de brandweerwagen op terechtkomt. :lol: Filmpje (Zeer snelle verbinding, je kan het filmpje onmiddelijk downloaden). Bewerkt: 17 juli 2005 door SayHello! Reageren
SuperSiN Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb ook een filmpje gemaakt met mijn brandweerwagen! Let ook even op de politiewagen waar de brandweerwagen op terechtkomt. :lol: Filmpje (Zeer snelle verbinding, je kan het filmpje onmiddelijk downloaden). Hoe doe je dat? :o Reageren
Gino Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Dat vraag ik me ook af :blink: is dat soms een bug ofzo ? Reageren
Vinewood Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Dat vraag ik me ook af :blink: is dat soms een bug ofzo ? het lijkt op nitro boost van n00bmode Reageren
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb gewoon wat met de handling gefoefeld. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wie kent een fraps waarmee je onbeperkt kan opnemen???? :huh: Reageren
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb nog een filmpje gemaakt met wat carstunts. B) Filmpje (Zeer snelle verbinding, je kan het filmpje onmiddelijk downloaden). Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Wat moio gemaakt compliment van mij Dries Reageren
need my speed Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Hoe kan je die oneindig opneembare fraps veranderen want bij een filmpje van c.a 2 minuten is het filmpje al 500 mb groot...Zoekfunctie gebruikt. Bewerkt: 18 juli 2005 door need my speed Reageren
josie Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik dacht: niet alweer een stunt filmpje. Maar het is mooi gemaakt. @ need my speed volgens mij kan het niet anders. Reageren
need my speed Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Mmm, dat ene filmpje dat je in een helikopter of vliegtuig boven heel San Andreas ging was wel 10 minuten lang ofzo dus hoe kan hij / zij hem dan uploaden? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Mmm, dat ene filmpje dat je in een helikopter of vliegtuig boven heel San Andreas ging was wel 10 minuten lang ofzo dus hoe kan hij / zij hem dan uploaden? ik heb dit gevonden: Why is the AVI movie generated by Fraps so big? How can I reduce the size? The filesize is big because there isn’t enough time to encode the movie while the game is running. The movie frames are saved raw, which requires a large amount of disk space. Once you have finished capturing you should convert the saved AVI into one of the popular compressed movie formats such as mpeg or divx. Popular programs for doing this are tmpgenc (Tsunami Mpeg Encoder), and VirtualDub. Using VirtualDub is quite easy. To create a compressed version of the AVI follow these steps: Start VirtualDub Select File->Open and choose the AVI in the Fraps directory you wish to compress. Select Video->Compression and choose the codec you wish to compress with (usually divx) Select File->Save As AVI and specify a filename for the new AVI. sorry, maar ik heb geen zin om 'm te vertalen.... Reageren
need my speed Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hoeft niet, fraps is er nu af, ik heb geen zin om dat programmatje te downloaden. Reageren
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hoe kan je die oneindig opneembare fraps veranderen want bij een filmpje van c.a 2 minuten is het filmpje al 500 mb groot...Zoekfunctie gebruikt. Bij mij is hij dan ook zo groot en ik gebruikt ook Fraps. Maar als je hem in Windows Movie Maker plaats, desnoods wat aanpast en dan je filmpje saved, schiet er van die 50mb bijna niets meer over. De kwaliteit is wel verminderd maar het is nog steeds om aan te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.