milann Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 mijn filmpje staat ook in de download sectie en ik werk op het moment aan een vervolg, ik moet ideeen hebben om over te filmen dus pb me jullie ideeen Ja, ik heb een idee. Je kan er laten zien hoe er een trein ontspoort en je kan een stukje laten zien van zwemmen en eten. Graag gedaan. Gta Freak Reageren
Vinewood Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ik weet niet hoe ik zo'n filmpje moet uploaden maar heb er wel een paar Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 leuke combinatie heeft iemand een leuk filmpje met achtervolging Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 [shameless advertising]Voor diegenen die dit niet weten: Hoe je filmpjes kunt uploaden staat uitgelegd in deze helpdesk.[/shameless advertising] Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Mijn filmpje staat nu ook in de database....zeg ook ff wat je er van vindt http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=296 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Mijn filmpje staat nu ook in de database....zeg ook ff wat je er van vindthttp://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=296 Inderdaad, het filmpje van ''The Godfather is echt mooi. Het is echt de moeite waard. Ik heb me helemaal dood gelachen met dat filmpje. Ook vooral door dat liedje :lol: Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Vette film Thijs !! Lol die vechttechnieken zijn echt cool , mijn CJ kan die niet eens ... Freek Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 moet je naar Las Venturas gaan.....bij die Gym kun je die techniek leren Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 moet je naar Las Venturas gaan.....bij die Gym kun je die techniek leren Ben ik past geweest leer altijd hetzelfde R1 + triangle... Freek Reageren
Renne Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Leuk filpje Godfather. Kheb me soms ziek gelachen. Ga je er nog maken? Reageren
The Godfather Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 er komen er zeker weten veel meer.....wanneer ??? dat kan ik nu zo niet zeggen....maar houd het topic in de gaten. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Hier de eerste samenwerking tussen The Godfather en mezelf: San Andreas Cop Killers Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 vertel ons ook wat je leuk/slecht vond aan het filmpje....zodat de filmpjes alleen maar beter worden voor de volgende keer. Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 ik vond het schieten met die rail-gun wel minder omdat het te onrealistisch is. Ik vind het persoonlijk veel leuker als je in hand-to-hand combat gaat of met dat mes van achter enzo dat zijn de kick ass dingen in het filmpje. en met die politie-knuppel. Ook wil ik nog wel eens wat meer van de country politie gesloopt zien [-Spider-] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.