gtapancake Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 slechte kwaliteit en slecht te zien omdat het al donker begon te worden, maar hier mijn eerste filmpje !! een stunt met de faggio van een dak (natuurlijk mislukt met een grappige crash ) Klik hier voor mij stunt! ik d8 hmm leuk gebouwtje, met jetpack naar boven gegaan en daar een faggio gespawnt (trainer) ook leuk om er met de parachute van af te gaan Reageren
Bling Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Bedoel je met slechte kwaliteit en te donker mijn filmpje? Zo ja, dan ben ik het niet me je eens, want in het grootste gedeelte van mijn filmpje is het gewoon licht. Sommige stukjes zijn wel donker, maar het is nog heel duidelijk te zien. Ik denk dat het dan aan jouw beeldscherm ligt, en dat hij die kleuren niet aankan of zo. Ik heb ook even naar jouw filmpje gekeken, en ik moet zeggen dat het daar ook donker is, dus... Reageren
gtapancake Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Bedoel je met slechte kwaliteit en te donker mijn filmpje? Zo ja, dan ben ik het niet me je eens, want in het grootste gedeelte van mijn filmpje is het gewoon licht. Sommige stukjes zijn wel donker, maar het is nog heel duidelijk te zien. Ik denk dat het dan aan jouw beeldscherm ligt, en dat hij die kleuren niet aankan of zo. Ik heb ook even naar jouw filmpje gekeken, en ik moet zeggen dat het daar ook donker is, dus... haha misverstandje dat was voor mijn filmpje bedoeld Reageren
quinton Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 heey, quinton. dat kan dat je mijn eerste leuker vond, ik denk dat dat komt omdat in het eerste filmpje meer verhaal aan zit, bij de tweede gaat het meer om de muziek en de stunts die daarbij passen. voor het volgende filmpje ga ik daarom denk ik dus ook weer een filmpje met een beetje meer verhaal maken. ik zag net trouwens ook jouw filmpjes over gta liberty city stories en ik moet zeggen dat die best wel vet zijn. keep up the good work zou ik zeggen! dankje, en jij keep up the good work 2 P.S. mijn 2e deel van lcs the movie is bijna af bekijk hem vanavond nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Bling Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 P.S. mijn 2e deel van lcs the movie is bijna afbekijk hem vanavond nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oke, zal ik zeker doen! Ik zie je filmpje wel verschijnen, ik ben benieuwd. Reageren
dev0wn Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik ben echt GEK op vliegen in GTA SA! Heerlijk met een rotvaart vlak over de daken en punten van de bomen scheren terwijl je stunts doet waar je hond zelfs misselijk van wordt en waarvan je denkt "jezus, hoe krijgt ie et voor mekaar!" .. een lekker lang filmpje van een van mijn vele vluchten in het stunt vliegtuigje Download filmpje (Save As) [ong. 300Mb] Reageren
byze Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) ben m aan t downloaden, ben benieuwd /edit hijs wel grappig, maar zou vetter zijn als je wat nouwere dingen zou nemen zoals een hele lage brug of wat dan ook.. Bewerkt: 19 januari 2006 door byze Reageren
quinton Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ben m aan t downloaden, ben benieuwd /edit hijs wel grappig, maar zou vetter zijn als je wat nouwere dingen zou nemen zoals een hele lage brug of wat dan ook.. hoe heb je hem gedownload, ik krijg alleen muziek Reageren
gta_player Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik krijg ook alleen maar geluid verders hoor ik niks Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Gebruik een andere player, (quicktime zou moeten werken ) Veel succes! Reageren
byze Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 idd of je hebt de goede codec niet of het ligt aan de player.. ik gebruik BS player.. daar doen ze t altijd. Reageren
byze Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 dubbele post, i know maar mijn trailer is af gister aan gekloot met video vegas voor het eerst dus wees niet te hard a.u.b. en ik heb nog wel hulp nodig met de codec, nu draait hij xvid maar de kwaliteit is niet super.. die strepen worden best wel vervelend imo. [Download - 19,6MB] Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik vind het wel een leuk filmpje, byze. Alleen jammer van de kwaliteit, die is inderdaad niet echt super. Maar voor de rest is het wel een leuk filmpje. Reageren
Svenie Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 dubbele post, i know maar mijn trailer is af gister aan gekloot met video vegas voor het eerst dus wees niet te hard a.u.b. en ik heb nog wel hulp nodig met de codec, nu draait hij xvid maar de kwaliteit is niet super.. die strepen worden best wel vervelend imo. [Download - 19,6MB] mooi filmpje ik geef een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.