jojogta3 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 IK heb dus een filmpje gemaakt he maar zou hij in de download base mogen??? ik zal hem morgen posten Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Wanneer post je die filmpje jojogta? Het is al "morgen" geweest. (niet grof bedoeld maar ik wil hem graag zien) Reageren
Bling Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb weer een filmpje gemaakt, die dit keer best lang is. Daarom heb ik hem in twee delen gezet (Hieronder de links). Veel kijkplezier! Film deel 1 Film deel 2 Reageren
Svenie Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) beide mooie filmpjes een 8 op 10 voor beide Bewerkt: 31 januari 2006 door gta idiood Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mijn allereerste GTA-filmpje ooit. Slechte beeldkwaliteit, excuses daarvoor (rechtstreeks van TV opgenomen). Rate aub http://rapidshare.de/files/12318595/GTA8track.wmv.html Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik geef een 7. Je kon beter een film maken waar je wint dan verliest. Mijn mening dus niet boos worden. Maar het is wel goed voor een eerste filmpje zeker vanaf de tv. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik ben het met je eens Carl_jonson2 ik geef hem een 6.9 Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik geef een 7.Je kon beter een film maken waar je wint dan verliest. Mijn mening dus niet boos worden. Maar het is wel goed voor een eerste filmpje zeker vanaf de tv. lol, boos worden Ik neem het op als goede raad Bedankt allesinds voor de rating. demont Reageren
Svenie Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 een 7 waard mooie poging probeer als je de volgende keer een filmje maakt een betere kwaliteit te leveren Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dat is juist het jammerlijke probleem. Ik zou dolgraag mooie screens, coole filmpjes kunnen maken. Maar ik heb GTA op playstation en heb geen Airmax ofzo. Dus als ik een filmpje wil maken moet ik het wel filmen met een camera....En juist hetzelfde voor foto's demont Reageren
Svenie Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dat is juist het jammerlijke probleem.Ik zou dolgraag mooie screens, coole filmpjes kunnen maken. Maar ik heb GTA op playstation en heb geen Airmax ofzo. Dus als ik een filmpje wil maken moet ik het wel filmen met een camera....En juist hetzelfde voor foto's demont je probeert het toch he leuk dat je al die pogingen waagt je kan niets aan de kwaliteit doen maar kutgw Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Even offtopic, maar voor degene die moeilijkheden zouden hebben met codecs, raad ik aan om vlc media player te downloaden. Die beschikt over ingebouwde codecs en heeft er echt ongelooflijk veel. Je kan er dus bijna elk filmpje mee laten spelen. Hier is de download link: http://www.videolan.org/vlc/ Reageren
byze Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ah dankjewel, nu hopen dat die strepen van xvid verleden tijd zijn Reageren
demontventoux Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Te slechte kwaliteit: DELETED ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ demont Bewerkt: 3 februari 2006 door demontventoux Reageren
QstN Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 yoo euh ik heb ook een filmpje gemaakt gebaseerd op le parkour en freerunning GTAfreerun Hope you like it Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.