Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ Ostn: Ik heb je filmpje ook even gekeken en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben hoor. Goed gedaan, ga zo door! Ik vind het filmpje minimaal een 8 waard. :)

Geplaatst:

Ik vond het wel een redelijk grappig filmpje. Wel wat kort, maar toch wel grappig, die ontploffing. Omdat dit je eerste filmpje is geef ik je een 7,3. En je wou tips? Misschien had je er een leuk muziekje in kunnen zetten, waardoor het filmpje wat leuker over zou komen. ;)

Ik wens je veel succes met je volgende filmpjes. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

julio bedankt me broer vond het maar een kut filmpje maar tis nie gemakkelijk spelen en filmen tegelijk he :sigaar:

julio jij maakt ook hele mooie filmpjes :klap: ook vell succes

Bewerkt: door thedarklord100
Geplaatst:
waar slaat dit topic eigenlijk op? Bijna alle filmpjes zijn tog home-made? :duh::bonk:

Je kunt hier filmpjes laten zien die je zelf gemaakt hebt, en anderen kunnen daar dan hun reactie op geven. Dus dit topic heeft wel degelijk nut. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Het moet zelf door jou gemaakt zijn. Niet zomaar op internet gevonden of gedownload

Julio was voor :duh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

maar waar is de rest van dit forum dan voor nodig je kan tog net zo goed een nieuw topic maken voor een home made filmpje

Geplaatst:

ik vind het een redelijk zwak filmpje ook buiten het feit van de camera je doet maar 1 ding hydra's laten ontploffen de duur is dus kort :{ ik geef je een 5.5 sorry dat ik zo overkom :bonk:

Geplaatst:

geeft niet hoor :puh:

ik zie het als tips dus nu moet ik nog me filmpje verlengen en ook veel meer dingen doen weer iets geleerd :sigaar:

Geplaatst:

En hier is dan alweer een film van mij, dit keer over San Fierro (mijn vorige ging over Los Santos). Het is best weer een lange film (kwartier ongeveer). Ik zou zeggen: Bekijk hem en zeg wat je er van vind door een cijfer te geven tussen de 1/10.

San Fierro film

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...