Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Die filmpjes krijg ik neit gedownload :bonk:

K moet een een premium account nemen of 73 minuten wachten :?

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

@ Pinguin-Inc.:

Gewoon op Free klikken, wachten. De code invullen, downloaden.

Bestand openen en kijken.

Maar ik vroeg: Waar is de auto te halen?

Is al eens gezegd dus je moet rechtsonderaan op 'Free' drukken dan staat er ergens bv. 20 seconds en dat gaat altijd minder en minder.

Als het is gedownload dan staat er een code en die moet je typen in het hokje.

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
Die filmpjes krijg ik neit gedownload :bonk:

K moet een een premium account nemen of 73 minuten wachten :?

Dit kan kloppen, dit gebeurt wel vaker als je geen premium account hebt. Je hebt gewoon je limiet aan downloaden overschreden. Probeer het over een paar uurtjes nog maar een keer. :Y

Geplaatst:

Hey, op de hoge berg, links onder op de kaart (sorry, weet niet alle plaatsnamen uit me hoofd) staad een fiets, hiermee kun je meedoen aan de race. ik ben met die fiets van de berg afgefietst (niet langs het paatje, voor de duidelijkheid.) en ben van de fiets afgestapt en een parachute geopend. de race zorgt ervoor dat ik weer terug wordt geplaatst naar het punt waar ik van de berg ben gereden. Dit deet hij net op het moment dat ik mijn parachute opende, en dit was het resultaat:

Video

aan het eind van het filmpje wordt het beeld wat duidelijker, en heb ik ook uitgezoemd. zodat je de parachute goed ziet

Folkert

Geplaatst:
Hey, op de hoge berg, links onder op de kaart (sorry, weet niet alle plaatsnamen uit me hoofd) staad een fiets, hiermee kun je meedoen aan de race. ik ben met die fiets van de berg afgefietst (niet langs het paatje, voor de duidelijkheid.) en ben van de fiets afgestapt en een parachute geopend. de race zorgt ervoor dat ik weer terug wordt geplaatst naar het punt waar ik van de berg ben gereden. Dit deet hij net op het moment dat ik mijn parachute opende, en dit was het resultaat:

Video

aan het eind van het filmpje wordt het beeld wat duidelijker, en heb ik ook uitgezoemd. zodat je de parachute goed ziet

Folkert

Vaaaaag. :D Weer één van de vele bugs van San Andreas. Goed ontdekt, maar het lijkt me sterk dat dit nooit eerder is ontdekt.

Geplaatst:

Video

Folkert

Haha, echt geweldig! Ik ga het morgen ook zelf is uitproberen. Kijken of het mij ook lukt, ik edit mijn bericht wel morgen als het mij ook is gelukt.

samen met Gamingkrazy gemaakt

GTASA - Coming Home

Staat op google video , dus geen reden om het niet te bekijken :puh:

maar zonder gekheid .. korte uitleg

het begint met stukje van de eerste missie

dat CJ zijn koffer op de band zet om naar Santos te gaan

dan begint ons gedeelte op verdant meadow in een at400 .. de vlucht naar Santos

alleen halverwege moeten we uitwijken om het slechte weer te ontlopen ............

edit

vlucht : CoZ : mta / opgenomen door GamingKrazy

ambulance en taxi : GamingKrazy in gta

Bewerkt: door coz
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al lang geen filmpjes meer gepost, dus vond ik het maar weer tijd voor een. Sommigen die mijn filmpjes kennen, verwachten dat nu mijn Las Venturas film dan eindelijk komt. Helaas, deze mensen moet ik teleurstellen, ik heb namelijk nog geen tijd gehad om deze film in elkaar te zetten. Om het topic toch een beetje levend te houden, heb ik dit weekend even een stunt filmpje in elkaar gefratst. Bekijk hem maar en zeg maar wat je er van vind, door hem een cijfer te geven tussen 1/10. Hier de link naar het filmpje.

Hallo,

-Leuke Stunts

-Mooi filmpje

-Duidelijk

-Leuk eind :Y

Cijfer: 8.5/10

KUTGW, SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Hehe mega goed filmpje:9 op 10.

Ik wacht ook al heel lang op je Las Venturas film,vanwege het mooie voorafgaande deel. :Y Maar ik zal nog even wachten.:)

Geplaatst:

Zooooooo,

Heb je die stunts echt zelf gedaan _O_ ?????

Zeer goed filmpje, bijpassende muziek, echt übercoole stunt, en tja... ...ik heb geen idee wat er beter kan, dus bij deze een 10 :*D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...