Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Zooooooo,

Heb je die stunts echt zelf gedaan _O_ ?????

Zeer goed filmpje, bijpassende muziek, echt übercoole stunt, en tja... ...ik heb geen idee wat er beter kan, dus bij deze een 10 :*D .

Ja, die stunts heb ik zelf gedaan, bedankt voor de 10 trouwens ;).

@ Silverdust: Ook jij bedankt voor de 8,5.

@ svenie: Ook jij bedankt voor de 9.

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

leuk filmpje brother 8)

die stunts zijn echt leip gewoon, vooral die met die straaljager is vet en met die grindende moter

die dukes of hazzard stunt op het eind is ook grappig :Y

ik geef je een 9,5 ofzo

Geplaatst:

hey julio,

Mooi filmpje man ik geef je een 9.

vette stunts, goede muziek, leuk einde.

ojah en coz, mooi geland!

Geplaatst:

@ quinton: Bedankt voor de 9. Ik ben blij dat iedereen hem mooi vind, en hopelijk is dit ook het geval bij mijn Las Venturas filmpje, die binnenkort uit zal komen. :*D

Geplaatst:
@ quinton: Bedankt voor de 9. Ik ben blij dat iedereen hem mooi vind, en hopelijk is dit ook het geval bij mijn Las Venturas filmpje, die binnenkort uit zal komen. :*D

Hehe,zoals ik al zei in men vorige post ben ik naar je Las Venturas filmpje heel erg benieuwd. :).Zolang hij maar even goed is al zijn voorgangers of zelfs beter.

Veel succes met het maken van je filmpje. :cya:

Geplaatst:
howboutthisgif_sm.gif

:bier:

Whaha, hoe heb jke dat geflikt?

Ik heb met een Rustler op de marine-havenplaats van SF geland bij het helikopterteken, Maar wat jij doet is helemaal te gek! Met een at-400 op een torentje landen :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

no man, je heb geen super brake nodig.

het is mij ook al vaak gelukt om stil te staan op dat gebouw, hoewel de snelheid in het fimpje wel erg hoog is.

als iemand een bewijs wil dat het zonder kan zeg het dan maar. want dan maak ik met een digitale camera ff een foto van gta sa voor de xbox (voor xbox bestaad op de hot coffe mod na, geen mods)waar bij ik op dat gebouw sta met een at 400 achter me(,, ja ja ik weet dat dit topic over filmpjes gaat en niet over foto's)

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Geplaatst:
Ik heb al lang geen filmpjes meer gepost, dus vond ik het maar weer tijd voor een. Sommigen die mijn filmpjes kennen, verwachten dat nu mijn Las Venturas film dan eindelijk komt. Helaas, deze mensen moet ik teleurstellen, ik heb namelijk nog geen tijd gehad om deze film in elkaar te zetten. Om het topic toch een beetje levend te houden, heb ik dit weekend even een stunt filmpje in elkaar gefratst. Bekijk hem maar en zeg maar wat je er van vind, door hem een cijfer te geven tussen 1/10. Hier de link naar het filmpje.

man welke cheats/mods gebruikt ge daaarvoor das unbelieveble zonder cheats!!!

Geplaatst:

Ik heb iets geinstalleerd waarmee je Superbike Skil hebt, dan kan ik dus niet van de moter af vallen. Voor de rest heb ik alles zonder cheats en mods gedaan. :Y

Geplaatst:
Ik heb iets geinstalleerd waarmee je Superbike Skil hebt, dan kan ik dus niet van de moter af vallen. Voor de rest heb ik alles zonder cheats en mods gedaan. :Y

De n00bmode zeker :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...