Juju Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Waarom werkt Rapidshare niet, kan iemand me dat zeggen? Reageren
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 3 mogelijkheden. 1. De server is down 2. Jou internet is verneukt 3. Een getikte computerhacker heeft rapidshare gemolt Reageren
Bling Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bij mij doet Rapidshare het wel hoor. Het kan zijn dat er staat dat je een premium account moet nemen of een aantal minuten moet wachten. Ik zou zeggen: Probeer het morgenochtend nog eens en kijk dan of hetzelfde probleem optreedt. Reageren
Juju Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij kan de server niet vinden dus ik denk dat het mogelijk 1 is van w3bster Reageren
Bling Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij kan de server niet vinden dus ik denk dat het mogelijk 1 is van w3bster Ik denk dan eerder dat het mogelijkheid twee is, van w3bster . Bij mij doet die site het namelijk wel. Reageren
Juju Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Maar andere sites doen het ook gewoon Zoals Gtaforum Reageren
coz Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) ik denk dat coz de superbrake van noobmod heeft gebruikt, hiermee kun je met de remknop heel snel remmen. no cheats edit .. hou er rekening mee dat het geen filmpje is maar een gifje het originele filmpje was 32 seconden en 56mb (en 481 frames) het gifje heeft nog geen eens 20 frames .. en daardoor kan het inderdaad lijken alsof ik als een blok stilsta Bewerkt: 16 april 2006 door coz Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dat kan!!! Ik heb het uitgeprobeert!!! (Met een rustler) Maar ik kon erop landen. Nu is het alleen iets moeilijker met een AT-400. Ik probeerde het met een AT-400. Maar ik kreeg het 9-11 effect. Lukte niet en ik vloog zomaar de toren in (te sloom) Reageren
Vogeltje Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 http://www.maxbot.com/misc/LibertyCityViaGym.wmv mijn guide voor je naar liberty city Reageren
Juju Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 http://www.maxbot.com/misc/LibertyCityViaGym.wmv mijn guide voor je naar liberty city Die staat hier al op het forum Dat wist je natuurlijk niet, want je bent nieuw Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Eén ding snap ik niet: Dat filmpje is duidelijk van de TV opgenomen => PS2 en daarop heb je toch de cheat 'Jetpack Unlimitid hight' niet? Reageren
Juju Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Eén ding snap ik niet: Dat filmpje is duidelijk van de TV opgenomen => PS2 en daarop heb je toch de cheat 'Jetpack Unlimitid hight' niet? Dat is met Armax gedaan Anders zou 't nooit kunnen Reageren
Bling Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 En ja hoor, hier is hij dan eindelijk! Mijn Las Venturas film (Las Venturas Stories). Velen van jullie (die mijn vorige films ook kennen) zitten al een tijdje te wachten op mijn Las Venturas film, en hier is hij dan eindelijk! Ik zeg er dit keer wel even bij dat ik er zeer tevreden over ben, ik ben er in de afgelopen twee weken zowat elke dag heel druk mee geweest. En dit keer is het niet zoals in mijn Los Santos en San Fierro movie een samenvatting van het spel maar nog veel beter: Een eigen verzonnen verhaal! Ik zou zeggen: Download hem, ookal heb je mijn vorige films nog niet gezien. De film duurt maar liefst 13 minuten lang! Ik wil graag weten wat jullie er van vonden. Geef hem maar een cijfer tussen de 1/10. De link naar mijn filmpje: Klik Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 En ja hoor, hier is hij dan eindelijk! Mijn Las Venturas film (Las Venturas Stories). Velen van jullie (die mijn vorige films ook kennen) zitten al een tijdje te wachten op mijn Las Venturas film, en hier is hij dan eindelijk! Ik zeg er dit keer wel even bij dat ik er zeer tevreden over ben, ik ben er in de afgelopen twee weken zowat elke dag heel druk mee geweest. En dit keer is het niet zoals in mijn Los Santos en San Fierro movie een samenvatting van het spel maar nog veel beter: Een eigen verzonnen verhaal! Ik zou zeggen: Download hem, ookal heb je mijn vorige films nog niet gezien. De film duurt maar liefst 13 minuten lang!Ik wil graag weten wat jullie er van vonden. Geef hem maar een cijfer tussen de 1/10. De link naar mijn filmpje: Klik Echt kikke Vooral Wanneer CJ Tenpenny Volcht en Dat CJ Een RL PAkt EN Tenpenny VErmoord Echt super mooi film 10/10 Reageren
quinton Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Nou Julio erg mooi geworden hoor die film. Vooral de tussenfilmpjes van SA, en het verhaal van jou zijn perfect samen gevoegd. Het past gewoon allemaal. hier mijn cijfer: 9.2 / 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.